Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Piko digitális rendszer
Piko digitális rendszer
Témaindító: xy6666, idő: Márc 27, 2011
Témakörök:

Lapozás   1/2    
(#5337) xy6666 hozzászólása Válasz Márc 27, 2011
Sziasztok.

Bocsi, hogy ilyen alap dolgokkal zargatlak titeket, de elég kezdő vagyok. Vettem egy Piko digitális startkészletet, de nem tudom hogyan tovább. A váltó digitalizálását szertném megoldani. Láttam dekódereket a trainmodules honlapján, de nem tudom melyik jó a piko váltóhoz.

Irjon az is akinek bármi más információja, tapasztalata van a piko digitális rendszerrel kapcsolatban, minden sokat segíthet.
Válaszaitokat előre is köszönöm.

(#5340) SzerNoh válasza xy6666 hozzászólására (#5337) Válasz Márc 28, 2011
Szia!

Csak a sima váltód van ? vagy van hozzá Piko állítómű is?
(#5344) xy6666 hozzászólása Válasz Márc 28, 2011
Vettem hozzá piko állítóművet is.
(#5345) SzerNoh válasza xy6666 hozzászólására (#5344) Válasz Márc 28, 2011
akkor ezt javaslom
az oldal alján ott van a bekötés technikák is.
(#5354) xy6666 hozzászólása Válasz Márc 29, 2011
Köszönöm szépen.

Egyébként a piko digitális rendszere jónak számít, mert a fórumokon, blogokban egy szó sem esik róla ellentétben azzokkal a márkákkal amikről még életemben nem hallottam?
(#5355) SzerNoh válasza xy6666 hozzászólására (#5354) Válasz Márc 29, 2011
Szia!

Amennyire utána néztem most hirtelenjében azt találtam hogy a Piko LocoNet szabványt használ ami jobb mint a Roco XpressNet. Mi is Loconet-et használunk a terepasztalunknál, és stabilabb is.
Bővebben:

XpressNet: Olyan buszrendszer, melynek az elve a fix eszköz címzésen alapszik. Maximálisan 32 eszközt tud kezelni, ami kisebb terepasztalokra elég csak.