Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Nagyvasutak
Nagyvasutak
Témaindító: etwg, idő: Jan 18, 2017
Témakörök:

Lapozás       4/4
(#56604) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#56592) Válasz Júl 4, 2017
Mester nem az olasz Interporto Quadrante Europa di Verona és a kürtösi Railport Arad között közlekedő konténervonat elején láttad??
(#56605) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#56604) Válasz Júl 4, 2017
Nem. Nem látszik a képen, de a jellegzetes, spéci Mercedes szállító kocsikat húzta, csak a 4-re fért be Kökin.
(#56613) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#56605) Válasz Júl 4, 2017
Megírtam magánban, hogy mi az újbóli felbukkanásának az igazi oka...
(#56616) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#56613) Válasz Júl 4, 2017
Megkaptam, kössz!
(#57878) etwg hozzászólása Válasz Dec 7, 2017
Szép uj világ.

Ausztrália 512 darab nagysebességü vagont rendelt a uj gyors szerelvények számára.
A tendert egy 3 cégböl állo konzorcium nyerte meg a RailConect NSW ( Hyundai Rotem, UGL és Mitsubishi Electric Australia). A fö szállito a Hyundai lesz.
Ennek a konzorciumnak a vagonok fék és klimaberendezéseit a Faiveley Transport (FT) fogja szállitani aki maga Wabtec Corporation cégcsoport leányvállalata és a világ 8 országában vannak gyárai ( Franciaország, Olaszország, Csehország, India, Austrália, Kina és Németország).
Ember legyen majd a talpán akinek majd sikerül kibogozni, hogy mi hol készült.
(#57879) róbertke válasza etwg hozzászólására (#57878) Válasz Dec 7, 2017
Üléshuzat...
Ablaküveg
Függöny...
Világítás...
Lehet még tippelni a különböző beszállítókra...
(#57880) etwg válasza róbertke hozzászólására (#57879) Válasz Dec 7, 2017
Épp a minap láttam a repceflirtben hogy oda a cseh ülléseket szerelték, amik valamivel kényelmesebbek mint a svájci, csak nem igen férnek be, igy kemény tákolás meg ragaszgatás következett. Már most nyekeregnek meglátjuk, mi lesz honapok, évek mulva...
(#57882) róbertke válasza etwg hozzászólására (#57880) Válasz Dec 7, 2017
Én meg az egyik oldalán hosszában raknám be, mint a metrókocsikban.
(#57883) etwg válasza róbertke hozzászólására (#57882) Válasz Dec 7, 2017
Az ö flirtjeik kevésbé elövárosiak igy kell a kényelmesebb és több üllés
(#57884) Frankye válasza etwg hozzászólására (#57883) Válasz Dec 8, 2017
Azért ez egy vicc, akkor is. A FLIRT kifejezetten elővárosi forgalomra tervezett jármű. Épp ezért van sok, széles ajtaja, kényelmes lépcsője, viszonylag kevés, és nem feltétlenül kényelmes ülése, cserébe a menetdinamikája (gyorsítás-lassítás) olyan, hogy az a sűrű megállások és elindulások során minél "használhatóbb" legyen. Erre hol közlekednk a mi vonalainkon? Hát az egri, meg a kiskunhalasi gyorsokban! Ahol aztán pont nem ezek a szempontok volnának a lényegesek!
Mert nálunk midig a lehető legújabb, legmodernebb járműveknek kell a "kiemelt" (értsd: néhány nagyfejű által preferált!) vonalakon közlekednie. Nem ott, ahol gazdaságos volna, hogy járjanak. És ezt nem a szerelvényfordulókat tervező munkatársak találják ki, hanem "felsőbb elvárás"! Na, ez a gusztustalan, és értelmetlen dolog!
(#57886) etwg válasza Frankye hozzászólására (#57884) Válasz Dec 8, 2017
Nemcsak nálunk, de pl a sogoréknal is a WB ilyeneket használ a 200km/h orás gyorsvonataihoz. De ilyenek járnak Csehországban is a LEO expresen.....
(#57888) csíkosháTTú válasza Frankye hozzászólására (#57884) Válasz Dec 8, 2017
Adalék ehhez:
Hétvégenként este a Bp. Nyugati - Záhony sebesvonat két csatolt FLIRT-ből áll. A menetideje bő 5 óra. Mindezt vonatonként egy, azaz 1db, zárt rendszerű WC-vel, 400 utasra. Elmebetegek...

További ötletem a FLIRT ilyen alkalmazásához: A toilet használati pótjegy bevezetése, a gyorsvonati pótjegyen felül. Aki nem vesz, az vagy pelenkás, vagy visszatartja...
(#57890) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#57888) Válasz Dec 9, 2017
Hát el kell dönteni, hogy az ember miért száll vonatra: utazni vagy ...-ni..
(#57891) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#57888) Válasz Dec 9, 2017
Vonategységenként a WC .....
Három hete a Pécsi IC -n nem volt 1. oszt, helyette ezt kapd: Byee ... Halberstadti 2. oszt. kocsi;
Ma reggel már egy szép felújított DWA Apmz 1. oszt. kocsival suhantam haza....
(#57958) etwg hozzászólása Válasz Csü, 18:01
Ki ismeri részletesebben a rekuperácios rendszert a MAV-nál. Lenne néhány kérdésem.
(#57959) róbertke válasza etwg hozzászólására (#57958) Válasz Csü, 19:08
Ez most az lenne, amikor a fékezéskor a keletkezett fölös energia a felsővezetéken keresztül távozik a hálózatba ? /bocsánat, ha pongyolán fogalmaztam/
(#57960) etwg válasza róbertke hozzászólására (#57959) Válasz Csü, 19:24
Kb igen, csak mind mindig, itt is a részletekben bujkál az ördög.
Lapozás       4/4
Frissek
  2017. Dec, 16. Szo
0:27:19
  Jelenleg 11 fő olvassa az oldalt
Hirdetés