Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:

Lapozás       61/61
(#59458) etwg válasza tumikas hozzászólására (#59457) Válasz Vas, 18:59
Tudod az egészben az a bosszanto, kinai nem kinai, hogy az egyik szempontbol (modellhüség) lekörözik a megszokott szinvonalat (érdekes arra senki nem mondja, hogy kinai - pedig az is az!!!!!), a másik oldalon meg olyan gyerekes hibákat csinálnak, amire már sokszor az elemi iskolában is felhivják a nebulok figyelmét (valoszinüleg Kinában is).
Ez nem okvetlenül a slendrián (kinai) munka eredménye, hanem sokkal inkább a tervezök, technologusok, meosok stb közös mosléka. ( egészen biztosan nem a kinai melos viszi a gyárba a loctite ragasztot meg nem is ö tehet arrol, hogy rossz helyre kell forrasztani egy rossz ellenállást meg arrol sem, hogy egy vacak tapadogyürüre honapokat kell várni meg arrol sem, hogy a kerékáramszedök tisztitásához a mozdonyt 8 darabra kell szedni, meg arrol sem, hogy 6 V-s Faulhaber kerül egy majdnem egykilos mozdonyba meg arrol sem, hogy a motoros szerelvényen csak 2 tengely van meghajtva és az is a legrosszabb helyen, meg arrol sem, ha egy 100 éves tehervonati mozdony modellje kozmikus sebességgel rojja a köröket stb. Ezek a dolgok nem a nevezett cégre vonatkoznak, hanem általában minden jelenlegi modellgyárra a kisszériástol kezdve a legolcsobb modellsorozatig - akinek nem inge ne vegye magára).
Érdekes modon ezekröl a visszásságokrol a "szagkörökben" alig hallani és az egyik ilyen félresikerült konstrukciot nyomják a másik után a dobogók tetejére. (A fennt emlitett hibák között több olyan modell is van, amik az év modellje cimet hordják a nyakukon.)
(#59469) tumikas válasza etwg hozzászólására (#59458) Válasz Hé, 21:57
A modellhűség is sajnos nagyon sok mindenkit elvakít. Pedig az csak a felszín.
Sok esetben sajnos már a tervezés is kinnt van, illetve nagyon sok kisebb cégnél, mindenemű tapasztalat nélkül állnak neki a kivitelezésnek. Ezért mondom azt hogy a Roco is akármennyire is mélyrepülésben van az utóbbi, időben azért konstrukciós szempontok mentén még mindig azért egy más osztályt képvisel mint például egy Acme, vagy akár egy Jagendorfer.
Lapozás       61/61
Frissek
  2018. Máj, 25. Pé
16:48:47
  Jelenleg 13 fő olvassa az oldalt
Hirdetés