Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » H0 klubtopic
H0 klubtopic
Témaindító: csíkosháTTú, idő: Márc 14, 2013
Témakörök:

Lapozás       18/18
(#61001) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#56591) Válasz Júl 15, 2019
Lassan, de haladunk...
Nemsokára jön pár érdektelen fotó, egyelőre az asztal aljáról, ugyanis a finisben van a "villanyszerelés".
(#61002) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61001) Válasz Júl 16, 2019
Itt kezdődött az egész projekt:

(#45769) csíkosháTTú hozzászólása Válasz • Júl 28, 2015

Kipróbáltam, hogy a régi, papírtalpfás PIKO sínnek lesz-e baja, ha a hagyományos, vizes ragasztós technológiával készítjük az ágyazatot.
Nos, nem lesz.
"Retro" terepasztal építése indult a műhelyben. A régi PIKO pályaterv füzet 41-es terve a kiindulási alap. Az alapterület valamennyivel nagyobb (3040x1830mm), ez egy lassabb folyamat lesz, el fog tartani egy darabig, amíg a többi munkám mellett elkészítem. Semmi digitális hókusz-pókusz, 3 trafós analóg vezérlés lesz.
(#61009) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61001) Válasz Júl 16, 2019
Nos, a vezetékezés készen van. A készítője (nem én voltam, a nagyobbik fiam) igyekezett a vezetékdzsungelt elkerülni. Szerintem sikerült...

IMG_20190716...jpg

IMG_20190716...jpg

IMG_20190716...jpg
 
(#61011) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61009) Válasz Júl 16, 2019
Ha most ezt Hosszú Lajos látná .....
(#61013) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#61011) Válasz Júl 17, 2019
A vezérlésében nem lesz sok turpisság. Marad a teljesen hagyományos. A vontatás sima A-kapcsolás, három PWM vezérlővel. A váltók, és a régi PIKO Blocksignal-ok is a megszokott módon lesznek vezérelve. (Nem ezt terveztük, de, hát, mint tudjuk: "Ember tervez, isten végez...")
(#61014) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61013) Válasz Júl 17, 2019
Ahogy írod ....
"Ember tervez, istánk végez ... "
(#61019) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61013) Válasz Júl 19, 2019
Közben a terep elkészítése is halad. Ebben a kisebbik fiam a szakértő.

IMG_20190717...jpg

IMG_20190717...jpg

IMG_20190717...jpg
 
(#61020) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61019) Válasz Júl 20, 2019
Szegény BR01-es, már most látom előre a végét! Azon a vágányon a R440 íven is már behajlik, de mi lesz vele ha véletlenűl a belső R380 ívbe irányítják? Pfffuuuu, rossz is rá gondolni. Piko/Gützold gépekből inkább BR55 BR64 BR75 BR86 BR89 V100/BR110 V180/BR118 BR120 BR130 és az összes motorvonat típust preferálnám. Fővonali gőzősöket nem. Villanygépeket azért nem, mert ahhoz már kéne felsővezeték is.
(#61021) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#61020) Válasz Júl 20, 2019

Az egy Trix BR01-es. Elfut vígan 360mm-es íveken is. Egyébként nem tartozik a készülő terepasztal anyagába, csak dekorációként pózolt az alapjaiban kész részleten.
(#61029) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61009) Válasz Júl 23, 2019
Még egy kicsit kopasz, de ez lesz az asztal kapcsolópultja.

IMG_20190721...jpg
 
(#61030) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#61013) Válasz Júl 23, 2019
A PWM szabályzók kezelőszervei még nincsenek a helyükön, csak a furataik látszanak a kép alján. A végén megkapja majd az állomás sémáját is.

IMG_20190721...jpg
 
Lapozás       18/18
Frissek
  2019. Aug, 26. Hé
5:04:24
  Jelenleg 11 fő olvassa az oldalt
Hirdetés