- • Mit láttam ma!
- • Kisvasút
- • Z méretarányban mindnefélét
- • MDa3017, Máv Nostalgia
- • Terepasztal vezérlés és elektronika
- • Terepépítés
- • Piko digitális rendszer
- • Modellek beszerzése, boltok, típusok
- • Netes videók
- • Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
- • Kérdések és üzenetek a moderátoroknak
- • DCC terepasztal - mozdonyok és jelzők
- • Hogyan kezdjünk bele?
- • Modellvasút kiállítások, élménybeszámolók
- • Modell bemutató - Kinek, milyen van?
- • Műhely, barkácsolás, eszközök
- • Alkatrészekről, javításokról tanácsok, tippek
- • Városi kötöttpályás közlekedés (villamos)
- • Közlekedési kirándulások!
- • Digitális vezérlésű terepasztal építése
|
|
|
|
Piko digitális rendszer
|
Témaindító: xy6666, idő: Márc 27, 2011
Témakörök:
|
|
|
(#5337) xy6666 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 27, 2011 |
|
Sziasztok.
Bocsi, hogy ilyen alap dolgokkal zargatlak titeket, de elég kezdő vagyok. Vettem egy Piko digitális startkészletet, de nem tudom hogyan tovább. A váltó digitalizálását szertném megoldani. Láttam dekódereket a trainmodules honlapján, de nem tudom melyik jó a piko váltóhoz.
Irjon az is akinek bármi más információja, tapasztalata van a piko digitális rendszerrel kapcsolatban, minden sokat segíthet.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
|
|
(#5340) SzerNoh válasza xy6666 hozzászólására (#5337)
|
Válasz •
|
Márc 28, 2011 |
|
Szia!
Csak a sima váltód van ? vagy van hozzá Piko állítómű is? |
|
(#5344) xy6666 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 28, 2011 |
|
Vettem hozzá piko állítóművet is. |
|
(#5345) SzerNoh válasza xy6666 hozzászólására (#5344)
|
Válasz •
|
Márc 28, 2011 |
|
|
|
(#5354) xy6666 hozzászólása
|
Válasz •
|
Márc 29, 2011 |
|
Köszönöm szépen.
Egyébként a piko digitális rendszere jónak számít, mert a fórumokon, blogokban egy szó sem esik róla ellentétben azzokkal a márkákkal amikről még életemben nem hallottam? |
|
(#5355) SzerNoh válasza xy6666 hozzászólására (#5354)
|
Válasz •
|
Márc 29, 2011 |
|
Szia!