Üdv!
Ne vedd annyira komolyan! Viszont amiket írsz gondolatmeneteket, így nem biztos, hogy működni fog. Pont ezért nehéz ez az ügy:
Idézet:
„" A kívánt helyen lévő érintkezőn megkapja a jelet és vissza rántja a szervo, a reteszelő rudazatot. Amit egy gyengéd nyomorúgo fog a végleges helyére odanyomni. És ebben a pillanatban egy végállás kapcsoló megszakítja a forgató motor áramellátását."
”
Ehelyett:
A kívánt helyen lévő érintkezőn megkapja a jelet és ebben a pillanatban egy végállás kapcsoló megszakítja a forgató motor áramellátását. Vissza rántja a szervo, a reteszelő rudazatot. Amit egy gyengéd nyomorúgo fog a végleges helyére odanyomni. (az eredetiből fordítva - Romhányi után szabadon

)
Ezen gondolkodj el mert csak így tud működni, egyébként beszorul a rendszered, vagy nagyon lötyögősre csinálod a hajtást, és akkor a motor túlfordulása nem fog gondot okozni.
Megoldható, ha a reteszelést szervóval (valamivel) megoldod. Azzal valóban lehet tűpontos beállást létrehozni!
Amit most vettem kéz alól occón TRIX H0 fordítókorong pont így működik. Kb 0,5-0,7cm-t lötyög a híd, ha nincs reteszelve. Megállás után egy picike lineáris szervó egy pici fémlapot ereszt ki a hídról, a külső kiállás alá. Nem látszik, de nagyon precízen reteszel.
Hajrá! Kitartást!