Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » [OFF] Pihenő vasutasok
[OFF] Pihenő vasutasok
Témaindító: Topi, idő: Jún 28, 2010
Témakörök:

Lapozás       82/83    
(#67894) etwg válasza Lazsi hozzászólására (#67892) Válasz Máj 30, 2023
Egészen biztosan nem FM moduláciot ( voltak ilyen játékmikrofonok, de azt a profik kézbe sem vették) és egészen biztosan nem az FM 88-108 MHz savban.
(#67895) Lazsi válasza csíkosháTTú hozzászólására (#67893) Válasz Máj 30, 2023
(Tudom, hogy a Skoda cseh! De a csehek sokkal messzebb vannak, azt az adást már biztosan nem tudná fogni a rádiója... )
(#67896) etwg válasza Lazsi hozzászólására (#67895) Válasz Máj 30, 2023
A rádio egészen biztosan a pozsonyi közado az SRO1.
(#67897) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#67887) Válasz Máj 30, 2023
Már az is felettébb buta megoldás, hogy töletek akartak valamilyen hangot ( vagy mit) venni, mikor köztudott, hogy az orgona hangját jelentös mertékben a tér adja, anélkül az orgona hang alig különbözne a trombitátol.
( mondom ezt némi tapasztallattal, amikor sok-sok évvel ezelött 12 lemezes sorozatot készitettünk Középeuropa legjobb hangú orgonáin felvett zenemüvekkel. Vagy 50 templombol választottak ki az akkori jeles europai orgonamüvészek 12 helyet ahol egy-egy kb 40 perces zenemüvet örökitettünk meg - ez volt számomra az analog hangfelvétel utolso rugása, rá pár héttel késöbb megérkezett az elsö profi digi felvételi rendszer).
(#67898) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#67897) Válasz Máj 30, 2023
Tőlünk vehették volna a hangot a közvetítéshez. Csak az orgonát négy RODE M5 mikrofon veszi. Pontosabban két RODE M5 pár. Ezek párba vannak válogatva a gyárban így is forgalmazzák őket, így nem is mindegy, hogyan kerülnek a keverőn át a hangrendszernek azokra a kimeneteire, amik a felvételt és az élő közvetítést adják. Eltöltöttünk pár órát azzal, hogy hová tegyük őket.

A műsorvezető hangja is ment volna, vagy kap egy "sétálós mikrofont" (így hívjuk azokat a tartalékokat, amiket az atyák használnak, ha a mise alatt a prédikációnál kimennek a hívekhez diákmisék, ovis misék esetén). Vagy használhatták volna a felolvasó fix Shure mikrofonját is, ahogy mindenki. Ezzel meg lett volna oldva az, hogy a közvetítésre/felvételre is szóltak volna, és a templomban is megszólalt volna a hangosításon át. (A teremhangra értelemszerűen az orgona hangját figyelő mikrofonok nem dolgoznak, hiszen kvázi mindenki "benne ül a hangszer testében".)
Azt kellett volna csak csinálniuk, hogy a keverő erre a célra dedikált egyik tartalék vonal kimenetéről leszedik a hangot, és hozzák a saját kameráikat képet venni. Slussz. Csak a műsorvezető mikrofonját kellett volna beadni, vagy kihúzni... Érdekes ennek a helyi tv stábja például örül, nem kell hangos cuccott hozniuk, és alig van dolguk a hanggal.

Ehhez képest csináltak egy pókhálót mindenféle tákolt kábelekből, csináltak egy hálózati zavart, mert megtaláltak egy olyan 230V-os fali aljaztot, amiről mi nem is tudtunk, és persze rossz is, és hazavágtak vele majdnem mindent...
És lement vele az élő stream úgy, hogy vagy nem vették észre, vagy nem érdekelte őket, miközben a templomban a hangosításon egy idegesítően hangos hálózati brumm "szórakoztatta" a Nagyérdeműt...
(#67899) etwg hozzászólása Válasz Máj 30, 2023
Ezek az uj müvészek. Tegnap is ment az egyik TVben egy krimi film ( legujabb része, 2023). Majdnem nem birtam vegig nézni. Olyan jelenetek voltak, hogy az embernek égnek állt a haja. Egy uj modern lakás konyhájában, amit tiszta véletlenül valaki feketére festett ( minden fekete volt a fal a plafon a butorok ajtajai csak a belsejük volt fehér. Ehhez jött az egetverö világitás kb 120 - 130 cm magasságban voltak olyan lámpák felszerelve ,( természetesen azok is feketék) amik csak felfelé meg lefelé világitottak.
Nos egy ilyen helység konyhaasztalánál mentek a dialogusok. Ráadásul a diri meg softszüröt is rakatott a kamerákra, azok meg közdöttek mint a középkori bányász a szük vájatban. Életlen meg zajos volt a kép itt ott meg az autofokusz is meglelte a világosabb pontokat a falon, és elkente a szinészek fizimiskáját. Mondom remek, csak igy tovább oscardijas emberkék ( kettö is volt a stábban). S mindez 90 percig ment.
A legjobb az volt, hogy utánna egy közel hatvan éves fekete fehér krimit vetitettek szintén sok éjjeli jelenettel, de borotva élesek voltak a képek, a szinészek arca mindig jol meg volt világitva, zajnak nyoma sem volt.
(#67916) Gabi válasza etwg hozzászólására (#67899) Válasz Jún 8, 2023
Minek nézted 90 percig, ha nem tetszett?
(#67917) etwg válasza Gabi hozzászólására (#67916) Válasz Jún 9, 2023
Nem néztem, mert nem lehetett.
(#67918) Gabi válasza etwg hozzászólására (#67917) Válasz Jún 9, 2023
Idézet:
„Majdnem nem birtam vegig nézni.”
Idézet:
„S mindez 90 percig ment”
(#67919) etwg válasza Gabi hozzászólására (#67918) Válasz Jún 9, 2023
Csak egy másik müsorra várva nèztem az ocska minöséget.
(#67921) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#67837) Válasz Jún 9, 2023
Megrendelték egy másik szonloki templom orgonájának átépítését is. Ha megérkezett a műhelybe, kezdjük is. Egyedül leszek a műhely vasútmodelles frontján...
(#67923) Gabi válasza etwg hozzászólására (#67919) Válasz Jún 10, 2023
Annyira vicces. Hol néztem, hol nem, hol mégis. Leírod, hogy borzasztó volt, de nézed 90 percig, mert vársz egy másik műsorra. Másfél órát szerintem el lehet tölteni mással is.
Bár lehet a "Pihenő vasutasok" így szokták.
(#67924) etwg válasza Gabi hozzászólására (#67923) Válasz Jún 10, 2023
Nem unod még?
(#67925) Gabi válasza etwg hozzászólására (#67924) Válasz Jún 12, 2023
Ezt a kérdést tükör elött állva tedd fel kérlek. Bár felesleges, úgysem fogod látni, hogy önmagad karikatúrája vagy.
(#67926) etwg hozzászólása Válasz Jún 12, 2023
Több ujabb vasuti (?) átverés. Az utobbi 2 héten 3szor sikerült önkényesen támogatnom a vasutat. Az egyik a saját hibám volt, elnéztem a dátumot az internetes jegyvásárlásnál, mert érdeke modon a teljesen felesleges reklám feliratok öles betükkel jelennek meg a képernyön, nem ugy a dátum meg az idö az alig láthato kis szürke betükkel, és a mocskos tapiképernyön elnéztem az 5-st a 6-sal. Igy 5. ére vettem meg a jegyet és hatodikán utaztam. Természetesen a kalauz megfizette velem az uj jegyet, annak ellenére, higy a megvett jegyen az állt, higy 6. érvényes ( természetesen mindenféle hieroglifákkal kodolva.
A másik egy nemzetkozi RJ vonatra vitettük volna magunkan egy helyi járattal, amit az indulás elött 5 perccel mondtak le. Igy autoval mentünk hajmeresztö sebességgel a csatlakozo állomásra elérni az RJ-t.
Tegnap meg egyszerüen a vonat megint nem jött. Amikor reklamálni probáltam, akkor meg nemes egyszerüséggel azt mondták, hogy a 9,50 euros jegy tul olcso volt egy reklamáciohoz.

Nem MAV, csak vasut meg elektronikus jegyrendszerek.
(#67953) Gabi válasza etwg hozzászólására (#67926) Válasz Jún 24, 2023
Idézet:
„átverés”
versus
Idézet:
„saját hibám volt, elnéztem”
(#67957) csíkosháTTú válasza Gabi hozzászólására (#67953) Válasz Jún 25, 2023
Nem tisztem etwg kollégát védeni, de iTT mindenki többé-kevésbé tudja dekódolni a mondókáját... Nem nehéz, csak nem kell a szavakon lovagolni, még nekem is sikerült...

Amúgy a nagyobbik fiam a MÁV app-ban futott bele abba a hibába, hogy benézte a jegy dátumát, és másnapra vette meg, aznap helyett a helyjegyét. Pedig ott még felugró reklámblokk sem zavarja a képernyőt.
Amikor egy interneten, mobiltelefonon, laptopon felnőtt húszéves is képes ilyet benézni (aki amúgy a műhely új dekóderét fejleszti, és mellesleg most a második orgonát építi át a saját maga által fejlesztett, és gyártott MIDI kódolóval), akkor ott nem biztos, hogy nem az app-al van a baj!
(#67972) etwg hozzászólása Válasz Jún 29, 2023
Egy nagyon sajnálatos fejlödés, föleg aki érti a németet és a szövegböl ki tudja olvasni Dr.Wilfer mondokájának a kiválto okait. ( politika itt nem lehet téma, ezért mélyebben nem is szolok hozzá. Aki megérti, tudja miröl van szo)

Piko
(#67985) sunocske válasza etwg hozzászólására (#67972) Válasz Júl 3, 2023
Jézus Krisztus, gyere le...
(#67989) csíkosháTTú válasza sunocske hozzászólására (#67985) Válasz Júl 4, 2023
Én nem csodálkozok rajta...
(#68002) Gabi válasza csíkosháTTú hozzászólására (#67957) Válasz Júl 9, 2023
Nézd, ha nem tiszted, ne tedd. Érdekes amúgy a "tiszted", de nem mennék bele a részletekbe, ha egy kicsit elgondolkozol, szerintem rájössz.

Az, ha valakihez "dekóder" kell, szerintem régen rossz. Ez egy közösségi oldal. Elhiszem, hogy kb. 5-10 ember a magja, de akkor ez az egész csak nekik szól? Idetéved egy idegen és mit olvashat? "Balhé, cirkusz, átverés, bezzegvasút". Pihenős téma. Te beszámolsz az orgonás és egyéb sikerekről, tök jó, az ember átéli picit, tud veletek örülni.

De miért kell szennyezni a fórumot mindig a rosszal? Nincs amúgy mindenkinek elég belöle? A sz@r filmek, a jegyvásárlási nyűgök, késő vonatok... Akkor legyen panasz fórum, ne pihenős. Ja, tudom, most jön a nem kell akkor elolvasni. Ez is egy hozzáállás. Ha nem tetszik, el lehet menni. Tipikusan magyar. Szólni meg nem lehet, mert ugye jaj akkor ki mit szól. Hát én inkább szólok.

Az, hogy egy húszonéves, egyébként zseni, benéz egy időpontot egy app-ban, szerintem nem az app hibája. Mindenkinek lehet rossz napja, vagy pillanata. Gondolom több ezren használják hiba nélkül, különben szólnának és lenne változtatás.
(#68003) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Júl 10, 2023
...szerintem nem az app hibája. Mindenkinek lehet rossz napja, vagy pillanata. Gondolom több ezren használják hiba nélkül, különben szólnának és lenne változtatás.

Utazok eleget vonaton. Sajnos rendszeresen hallom a jegyvizsgálók vitáját az uasokkal, akik elektronikus úton vettek jegyet, hogy:
- Rossz vonaton vannak.
- Dehát megvettük a jegyet!
- Igen, de ez ide nem érvényes!
- Ez a Nyírség IC, nem?
- Az, csak nem mára szól a jegyük!


Sok ilyen eset van, szinte nem volt olyan nap, hogy ne hallottam volna hasonló párbeszédet. Triviális dolog, de szerintem eg yértelműbbé kellene tenni az utazás dátumának beállítását az app-ban.
(#68004) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#68003) Válasz Júl 10, 2023
És alapvetö költöi kérdés.
Ha valaki megvette a jegyet egy bizonyos viszonylatra és akár önhibájábol vagy egyébb okbol ( közlekedési dugo, hibás jegvétel stb) nem tudja jegyet használni, hova tünik el a pénz? A vasut valahogy nem igen akar sehol ezzel foglalkozni, holott ma már nagyon pontosan tudják, hogy melyik jegy volt felhasználva, s melyik nem.
Márpedig az utas fizetett egy szolgáltatásért a jogokért, amit nem tudott kihasználni.
Söt azt is megértem, hogy az egyik vasuton a kalauz rendes volt, és elfogadta a nem arra a napra érvényes jegyet, a másik vasuton meg szo nélkül bevasalta mégegyszer a jegy árát, ( söt némi felárral, mert ugye az elövételi , de fel nem használt jegy olcsobb mint a frissen vett).
Addig amig az ember az indulás elött az állomáson vette a jegyet sokkal kevesebb ilyen hiba keletkezhetett, mint az ilyen on-line jegyeladással. Azaz az uj technologia nemcsak a hirdetett kényelmet hozta, hanem a hibák és a gondok sokaságát.
Ráadásul minden hibáért azt az utast büntetik, aki a saját hardwerén, esetleg a saját ( nem ingyenes) nethozzáféréssel saját idejét pocsékolva járul ahhoz hozzá, hogy a vasut a bevételeihez jusson és leveszi a felelöséget a vasut vállárol minden a jegyeladással kapcsolatos hibáért.
A repülöjegyeket aránylag egyszerüen át lehet váltani egy másik utra, a vasut eme lehetöség alul is ki akar bujni.
(#68005) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#68004) Válasz Júl 10, 2023
A Maródi Álló Vasutaknál erre van lehetőség, és némi kezelési költséget levonva visszaadják a fel nem használt jegy árát. Mondjuk szerintem sokan nem is foglalkoznak ezzel. Legutóbb én sem, amikor volt érvényes helyjegyem az IC-re, de az annyit késett, hogy elmentem egy sebesvonattal. 425Ft-ért nem vettem a nyakamba az ügyintézést, csak legyintettem egyet. Persze egy teljes árú, 1. osztályú jegy esetén gondolom már sokan vállalják, hogy visszaigénylik az árát.
(#68006) csíkosháTTú válasza Gabi hozzászólására (#68002) Válasz Júl 10, 2023
Nem tudom mi a "tisztem", nem vagyok itt - meg máshol sem - sem tulajdonos, sem üzemeltető, sem moderátor. Összeesküvés elméletekkel meg nem foglalkozom, és azzal sem, hogy páran milyen sületlenségeket próbálnak belemagyarázni a mondókámba, és olyan szándékokat a nyakamba varrni, amire még csak álmomban sem gondoltam.
(#68037) etwg hozzászólása Válasz Júl 20, 2023
Csak fél percig pihent a mozdonyvezetö.

30sec.jpeg
 
(#68045) róbertke hozzászólása Válasz Júl 21, 2023
(#68124) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#68045) Válasz Aug 10, 2023
Plusz 7!
(#68125) etwg válasza róbertke hozzászólására (#68045) Válasz Aug 10, 2023
Nem szünik meg a vasut csak a személyforgalom. Azért ez egy szakforumon eléggé lényeges különbség.
(#68126) etwg hozzászólása Válasz Aug 10, 2023
Amugy egy érdekes szabályt hallottam ma az osztrák vasutasoktol. Ha egy megálloban/állomáson 3-nál több vágány van, akkor kell személyzet az állomásra (forgalmista stb). Azért mielött a vicinálisokat átépitik központi irányitásra a vonalon meg kell szüntetni a 3-vágánynál kiterjettebb állomásokat es mindenütt magas peront kell épiteni. ( itt egy ujabb balhé van, ugyanis az UICnek ugy látszik nem sikerült egységesiteni a peronmagasságokat igy gyakorlatban kizárolag az adott ország szabványaihoz illeszkedö jármüveket lehet használni - a központi vezérlésü helyi vasutakrol van van szo.
Nem tudom mi a helyzet a MAVnál ebböl a szempontbol.
(#68127) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#68125) Válasz Aug 11, 2023
Igen, csak ezeknek a vonalakon gyakorlatilag nulla a teherforgalom. Jár/járt rajtuk napi két-három vonatpár - Uzsgyi, Bzmot jellmezően - és nincs tovább.
(#68128) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#68127) Válasz Aug 11, 2023
Akkor valoban a mai formájában teljesen felesleges fenntartani. Reméljük, hogy igy idöt kap a vasut modernizálásra esetleg hozzáillesztésre a jobban müködö hálozathoz és automatizálva vissza tudja csalogatni az utasközönséget is ( lásd esztergomi vonal).
(#68276) etwg hozzászólása Válasz Szept 16, 2023
Egy ujabb szezon futott le Grazban.

DBC. Azaz parki gözvasutak

(#68404) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Okt 12, 2023
Ígértem a TT-s topicban, hogy leírom a Hofi viccet, ami eszembe jutott a ROCO (ex Kühn) TT sínrendszer kapcsán, hogy hogyan jött ki egy bizonyos dolog? Na innen hallhatatlan klasszikusunk:

Idézet:
„Képzeld el!
A bolondok házában felmérést tartanak. Odamegy a doktor az elsőhöz:
- Hatszor hat?
- ?...ki.. Kki.. kilencven!
- Magar bolond!
Odamegy a másodikhoz:
- Hatszor hat?
- Péntek!
-Maga is bolond!
Odamegy a harmadihoz:
- Hatszor hat?
- Harminchat.
- Hogy jött ki?
- A kilencvenből kivontam a pénteket...
(#68436) etwg hozzászólása Válasz Okt 15, 2023
Amikor a szolgálat nem akar véget érni.




IMG_6857.jpeg
 
(#68445) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#68436) Válasz Okt 16, 2023
Vagy csak túl gyors volt, és levitte a menetszél...
(#68531) etwg hozzászólása Válasz Okt 24, 2023
Földrengés a modellvasuton.

Japánban

(#68619) etwg hozzászólása Válasz Nov 11, 2023
Ujabb negativ hirek a vasutak világábol.
Szinte minden europai vasut rapidan romlik a pontosságban. Nincs az a nap célba nem érő vonatos hirekkel, naponta tünnek el a menetrendből vagy többorás késéssel érnek a célba. A hivatalos nyelvek szerint az ok a multban van, amikor évtizedekig mellőzték a pályák rendben tartását, sőt egyik másik vasutnak a költségvetés kimondottan tiltotta. Most meg mintha valaki felkapcsolta volna a villanyt, egész Europa területén a pályák százai vannak egyszerre zárva vagy korlátozva karbantartás miatt, sőt egy mérnöki tévedés miatt a Gotthard alagut is honapokig zárva van, mert az alagut konstrukcioja még a siklás balesetét is mérsékeli, ami sajnos azzal járt, hogy az alagut pályáját egy ilyen baleset szinte az egész hosszában tönkre tette. Igy a balasst következménye az alagut közel fél éves lezárása lett.
A massziv karbantartások mellett a politikának hirtelen eszébe jutotott a jármüpark massziv modernizálása is, teljesen figyelmen kivül hagyva a gyártási kapacitásokat meg a háborut. Igy az uj jármüvek szállitási ideje majdnem megduplázodott, immár 52 honapra rug. Persze ennek a jövőben ujabb következményei lesznek hiszen ezek a jármüvek egyszerre fognak öregedni, igy egy ujabb megrendelési boomot fog okozni és azt sem lehet kizárni, hogy közben egynéhány gyár dobra is kerül megrendelés hiányában.
(#68690) etwg hozzászólása Válasz Nov 30, 2023
Las Vegas a sineken.


IMG_6966.jpeg
 
(#68691) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#68690) Válasz Nov 30, 2023
Fut velünk, vagy jön felénk?
(#68693) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#68691) Válasz Nov 30, 2023
Lehet, hogy egyszer majd ideér.
(#68717) etwg hozzászólása Válasz Dec 9, 2023
Politika verzus vasut

Az USA-ban a mult század elején jováhagyták a JOHNS törvényt, ami elöirta, hogy amerikai kikötők között csakis amerikai hajok, amerikai személyzettel bonyolithatják le a teherforgalmat, ami természetsen nagyon megdrágitotta a fuvarozást. Igy pl az alaszkai halászok ha a halat az USA keleti partján akarták értékesiteni akkor a méregdrága amerikai hajoknak a Panama csatornán keresztül New Yorkig stb kellett hajozniuk. Egyetlen kivétel volt, ha közben igénybe veszik Kanada valamelyik vasutvonalát.
Erre az egyik halásztársaság egy kolosszális ötlettel jött elö. Kanadában épitett egy kb 700 m hosszu vasutvonalat, ahol 2 hosszu pörekocsin hütökocsis teherautokat vittek a kikötöböl Main állam területére. Igy az idegen tulajdonú halászhajok a kikötöben a hütökocsikba rakták a fogást. Azokat felrakták a 2 hosszu pörekocsira, es egy traktorral áthuzták Mainba, kikerülve ezzel a Johns törvényt és a vámokat, azaz rengeteget sporoltak.
Természetesen nemcsak a konkurrencia, de az amerikai ügyészség perre vitte az ügyet. A halásztársaság azzal érvelt, hogy semilyen törvény nem szabja meg mekkora legyen egy vasuttársaság hálozata meg azt sem milyen forgalmat kell lebonyolitania. A 700 méteres vasut természetesen az utolso pontig be volt jegyezve a kanadai hatoságoknál m8nt komoly vasuti társaság. Sok éves huzavona után 1912-ben szüntették meg a vasuti társasàgot és részben kiegészitették a Johns törvényt.
(#68718) etwg hozzászólása Válasz Dec 9, 2023
Vicces történetek a vasuti világbol.
Egy cseh állomáson egy aránylag ritka elektrodinamikus rendszer volt üzemben. Ilyen rendszerek aránylag gyakoriak voltak Ausztriában meg a DBAG-n de a CSD-n aránylag exotikus dolog volt, igy az elsök között volt, hogy vagy megszüntessék vagy átépitsék. Egyetlen helyen került sor az átépitésre, ahol relés biztosito berendezés került az állomásra, de megmaradt az eredeti kezelöpult a váltok állitására. Az uj redszerben a személyzet aránylag kényelmes asztali munkahelyet kapott az asztalok kiemelkedö hátsó falán volt a pályaterv a visszajelzésekkel. Az eredeti kezelöpult meg az asztalok mögött a második sorban maradt. ( a képen egy ilyen pult részlete) Azaz a váltoállitáshoz fel kellett állni és megkerülni az asztalokat és a pulton átforditani a megfelelö váltogombot.
Persze ez meglehetösen kényelmetlen volt, igy a dolgozok szereztek néhány tágot a közeli kocsma billiárd asztalátol.
A billiárdtágok végére egy villaszerü cuccot csináltattak a mühelyben igy már ülve az asztal mellöl tudták forgatni a kezelöpulton a váltok gombjait.
A legjobb volt egy revizio alkalmával az ellenörök észrevették a turpisságot és már be is akarták tiltatni, de az állomásfönök remek argumentummal védte meg munkatársait.
A tágok védenek az elektrosztatikus kisüléstöl igy továbbra is használhatok voltak.

IMG_6995.jpeg
 
(#68731) etwg hozzászólása Válasz Dec 14, 2023
Ilyen még nem volt

Sir Rod Stewart, barátjával ( szintén modellezö) Jools Hollanddal 2024 februárjában egy közös CD-t adnak ki elsösorban a modellvasutak barátainak.
A CD cime ”Swing Fever”

(#68737) etwg hozzászólása Válasz Dec 17, 2023
Kinai vasuti világ, avagy egy ország, ahol csak megoldások vannak.

Chingqing
(#68760) Frankye moderátori hozzászólása Válasz Dec 22, 2023
Áldott, békés karácsonyi ünnepeket kívánunk a fórum valamennyi tagjának, és b. Családjának, az oldal üzemeltetői nevében is!
(#68766) etwg hozzászólása Válasz Dec 23, 2023
Egy nem éppen karácsonyi esemény történt nem messze Berlintöl egy Lengyelországba tarto magánvasuton. ( Regionalbahn SB6). Az egyik megállon valamitöl kinyilt az automata kapcsolo a szerelvény 2 része között amit a mozdonyvezetö nem vett észre, igy azt otthagyva utasokkal együtt folytatta az utját. Csak 2 megálloval késöbb derült ki a balhé és más megoldás hijján vissza kellett tolatnia a fagyoskodo utasokhoz ( az állomás már modernizált, még egy bodé sincs a peronokon). Kb 1,5 orába tellett ez az akcio. Érdekes, hogy semmi nem jelezte a szerelvény bontását, pedig kétirányu jármüröl van szo.
(#68772) etwg hozzászólása Válasz Dec 24, 2023
Kellemes ünnepeket kivánunk egy alkalmi 2 euros éremmel a Pozsony Bécs közötti rendszeres kocsiforgalom bevezetésének a 200. évforduloja alkalmából.

IMG_6994.jpeg
 
(#68829) Frankye moderátori hozzászólása Válasz Dec 31, 2023
Az oldal üzemeltetői nevében kívánok valamennyi látogatónknak modellezésben gazdag, békés, boodog új esztendőt 2024-re!
(#68830) etwg hozzászólása Válasz Dec 31, 2023
Boldog új évet, jo egészséget és sok sikert minden topiklakonak és az üzemeltetöknek.



IMG_7025.jpeg
 
Lapozás       82/83    
Frissek
  2024. Márc, 05. Kedd
0:59:24
  Jelenleg 2 fő olvassa az oldalt
Hirdetés