|
TT klubtopic
|
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:
|
|
(#52759) jáTékTigris válasza angyal.marci hozzászólására (#52754)
|
Válasz •
|
Aug 23, 2016 |
|
A magyar nyelvű leírásban és a honlapon is 8-16 V szerepel (egyen/váltóáram), bár tamponozva kisebb tartomány van (9-14 VDC, 12-15 VAC), de az FZ1-es trafóval egyet próbaképp kipróbálva és bekötve ment vele... |
(#52760) etwg válasza jáTékTigris hozzászólására (#52759)
|
Válasz •
|
Aug 23, 2016 |
|
Abban egy kis motor van ami rövid ideig müködik, igy nem igen árt neki a tulfeszültség, söt ha biztosra akar menni az ember sorbaköthet egy kis 12V/3W izzot is (egyet valamennyi motorhoz a közös vezetékbe). Ez csökkenti a feszültséget és stabilizálja az áramot. |
(#52762) csíkosháTTú válasza angyal.marci hozzászólására (#52754)
|
Válasz •
|
Aug 23, 2016 |
|
A trafókon a ráírt feszültség nagysága akkor értendő, ha abból a trafóból a néveleges terhelésnek megfelelő áramot ki is vesszük. Terheletlenül - vagyis az üresjárati kapcsofeszültség - természetesen nagyobb. De nem ez a mérvadó!
Az FZ1 felett azért jócskán eljárt az idő. Egyre romlik az összes állapota, de ezen nem kell meglepődni. Kontakthibás lesz az irányváltó benne, vacakolni kezd a bimetálos zárlatvédelme, sajnos az irányváltó mechanizmusban a bakelit lemez is szeret már ilyen idősen eltörni, zizeregni kezdenek a lemezek a vasmagjában, stb. |
(#52773) gmarc hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 24, 2016 |
|
Ha egy relé (pl. Omron, Takamisawa) a kapcsolósín rövidségénél hosszabb idejű impulzust kap (több másodpercig), azt hogyan tolerálja? |
(#52776) JZoli válasza gmarc hozzászólására (#52773)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2016 |
|
Mit értesz azon, hogy "kapcsolósín rövidségénél hosszabb idejű impulzust kap"? Ez valahogy nem értelmezhető számomra. |
(#52777) gmarc válasza JZoli hozzászólására (#52776)
|
Válasz •
|
Aug 24, 2016 |
|
Tárgytalan, rájöttem közben hogy hülyeséget kérdeznék...  |
(#52798) sztrovacsek hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2016 |
|
SziaszTTok !
TT s házaimat, nohabomat cserélném N es méretű házakra, N -es járműre.
Ha valaki érdekel, cserélne, írjon!
üdv mindenkinek! |
(#52799) angyal.marci válasza sztrovacsek hozzászólására (#52798)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2016 |
|
Légy szíves, használd az APRÓt erre a célra. Készíts csoportképet a portékáról, kísérőszöveggel tedd fel az apróba. |
(#52800) BR95 hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 25, 2016 |
|
Üdv Mindenki!
Van most köztünk valaki aki hungarocell dobozokat gyárt kocsikhoz, mozdonyokhoz? Az elhagyott fórumon Jenss kollégától vásároltam, de őt már nem tudom elérni, hiába próbálkozom...
Józsi |
(#52801) angyal.marci válasza BR95 hozzászólására (#52800)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2016 |
|
Szia!
Ha nem fontos az hogy szép legyen, habszivacsból tudok neked csinálni. Nekem beváltak, nem törik benne a modell. |
(#52802) BR95 válasza angyal.marci hozzászólására (#52801)
|
Válasz •
|
Aug 25, 2016 |
|
Köszönöm, kedves vagy, de ragaszkodnék a hungarocellhez...  |
|
(#52806) Gashpy hozzászólása
|
Válasz •
|
Aug 26, 2016 |
|
|
(#52807) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#52806)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2016 |
|
Dehogynem! Az AWT Es kocsijai elég gyakran előfordul nálunk, általában tartályvonatba besorozva védőkocsiként.
Ráadásul egyből párban adják, tehát a szerelvény elejére és végére is mehet egy-egy, így nem kell "duplán" körbejárni a szerelvényt egy irányváltásnál
Ellenben a bolgár állatszállítón, és méginkább a görög Halbin nagyon meglepődtem, de király  |
(#52808) csíkosháTTú válasza sunocske hozzászólására (#52807)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2016 |
|
DB Schenker nyitott teher is gyakori vendég a hazai síneken. |
(#52809) sunocske válasza csíkosháTTú hozzászólására (#52808)
|
Válasz •
|
Aug 26, 2016 |
|
Persze, csak abból annyi féle-fajta van, hogy csak na, bogarássza a fene, hogy éppen melyik Eas/Eaos/Ealos/Eanos/Eakármi altípusba tartozik  |
(#52813) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#52812)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2016 |
|
Miért is?  |
(#52825) TTfan válasza sunocske hozzászólására (#52813)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2016 |
|
Ki mit ért "magyar vonatkozású" alatt?
Számomra a MÁV és GySEV kötelékbe tartozó saját vagonok (Hungária, Cargo, Start, meg ki tudja mik) sorolhatók ide.
Én speciel azokat nem tekintem magyar vonatkozásúaknak, melyeket mostanában csak átfúj a szél a határon... 
(Ez utóbbi esetben a Siemens Valero is lehetne magyar vonatkozású, mert itthon megfordult) |
(#52828) Gashpy válasza sunocske hozzászólására (#52813)
|
Válasz •
|
Aug 27, 2016 |
|
|
(#52830) sunocske válasza Gashpy hozzászólására (#52828)
|
Válasz •
|
Aug 28, 2016 |
|
Az AWT-nek van magyarországi telephelye, irodái, mozdonyvezetői... de nem ragozom tovább a kérdést, ilyeneken nem veszünk össze  |
(#52844) Gashpy válasza sunocske hozzászólására (#52830)
|
Válasz •
|
Aug 28, 2016 |
|
|
(#52845) róbertke válasza sunocske hozzászólására (#52830)
|
Válasz •
|
Aug 29, 2016 |
|
DB-Schenkernek három telephelye, irodája van Magyarországon, és még legalább három tucat magánvasúti társaság is képviselteti magát. |
(#52895) M298 hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 1, 2016 |
|
BaráTTaim!
Akkor szeptember 8-án 16.15-től induljon az őszi tali szezon. Nyugati oktatóterem 2. emeleten. |
(#52900) etwg hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 2, 2016 |
|
Egy uj, számunkra is érdekes TT modell. ( még akkor is ha sarkakat elnagyolták - sajnos).
A gyárto: IGRA (Sikulove) Csehországból. A modell lézervágott szines karton és finom rétegelt lemez. Több modellem van tölük, nagyon igényes és pontos munka, sajnos a sarkak ezen nem sikerültek. Már szoltunk nekik.
|
|
(#52902) hoTTo válasza etwg hozzászólására (#52900)
|
Válasz •
|
Szept 4, 2016 |
|
Szerencsére beszerezhető itthon is!  |
(#52903) hoTTo hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 4, 2016 |
|
Fijjug, tettem fel az apróba egy-két eladó épület építőkészletet, bízva benne, hogy találtok magatoknak pár érdekességet közöttük! |
(#52915) masTTertape hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 5, 2016 |
|
Sziasztok,
Nem tudom, hogy inkább apróba illene-e, de mivel tudásbázis, ezért itt jelzem, hogy mától fizikailag is elérhető nálam az egykori zeuke.nl oldal adatbázisa, nyomtatott formában. A Zeuke&Wegwerth TT Katalog Rob Dikken barátom tollából megvásárolható. Egyfajta, jól használható biblia a méret és gyártási időszak kedvelőinek. A facebook oldalon már gyűlnek a rendelések, de gondoltam szólok itt is...
A könyv akciós ára: 7000 ft + postaköltség.
Jelzem, hogy a soron következő találkozón sajnos nem tudok ott lenni, de talán akad megoldás.
G. |
|
(#52946) hoTTo hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2016 |
|
|
(#52948) angyal.marci válasza hoTTo hozzászólására (#52946)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2016 |
|
Ezdejóóóó  |
(#52955) sunocske válasza hoTTo hozzászólására (#52946)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2016 |
|
Ez egész jó! Szerintem Latya barátunknak is meg lehetne mutatni  |
(#52961) komittya hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 6, 2016 |
|
Tisztelt MéreTTársak! Érdeklődnék,hogy volt valaki Leunában megtartott TT-s összejövetelen? leuna |
(#52962) maTTato válasza komittya hozzászólására (#52961)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2016 |
|
Mentünk néhányan. A kaja meg a sör kifejezetten jó volt. Ha már ott jártunk hát benéztünk, hátha akad nekünk is valami vásárfia. |
|
(#52967) angyal.marci válasza maTTato hozzászólására (#52962)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2016 |
|
Tóth Feri mindenhol szerepel  és azon belül hogy jó volt a sör, mit láttatok? Élménybeszámoló? |
(#52968) sunocske válasza maTTato hozzászólására (#52962)
|
Válasz •
|
Szept 6, 2016 |
|
Az ilyen fekete sör csak jó lehet  karamelles vagy füstös mellékíze volt inkább? |
(#52972) burgeri válasza hoTTo hozzászólására (#52946)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Tele van hibával Tatabánya és környéke. |
(#52974) hoTTo válasza burgeri hozzászólására (#52972)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Akkor töröljük ki emlékezetünkből is ezt a pancser bandát 
Vagy meg kell írni nekik a hebákot. |
(#52980) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Üdv. ÁpolTTak!
Hát kérném, kezd összeállni egy újabb hazai paripa! Egyenlőre itten tartok vele, sajnos még mozogni önerőből nem képes, a dekóderfoglalat miatt. Erre még megoldást kell találni. Köszönet az eddigi közreműködésért a Poschmodellnek, Jákó Attilának a rézmaratásért, és Wirtz Robinak a rajzokért! |
|
(#52982) angyal.marci válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#52980)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
|
(#52985) JZoli válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#52980)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Nagyon profi munka! Ilyenhez (esetleg kész modellhez) nem lehet valahogy hozzájutni? |
(#52986) csíkosháTTú válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#52980)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Bizajozzon Kend által az szomszéd vármegyébe, oszt' megóggyuk!
 |
(#52991) maTTato válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#52980)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Első nézésre azt hittem egy CAD rajzot látok... de nem!  Ez nagyon ott van!
Remélem ha lesz sorozat gondolsz rám! Különben marad a pengekés.  |
(#52993) G.F. Rákoskeresztúr válasza maTTato hozzászólására (#52991)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Na izgulj, jut neked is! Lehet hogy már holnap! 
Kapsz egy nyers kasztnit, azt tervezhetnél bele lézervágott ablakokat! |
(#52994) G.F. Rákoskeresztúr válasza csíkosháTTú hozzászólására (#52986)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Megyek mesTTerem amint lesz rá lehetőségem, mert hát terád számítok ebben a kérdésben! |
(#52995) G.F. Rákoskeresztúr hozzászólása
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Egyébként készül majd belőle több is remélhetőleg, de ez még csak a próbadarabom. Sok minden megvan már hozzájuk, és legalább ennyi minden hiányzik még.
Egyébként holnap nálam lesz a klubtalin, meg lehet nézegetni élőben. |
(#53000) csíkosháTTú válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#52995)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Idézet: „Egyébként készül majd belőle több is remélhetőleg, de ez még csak a próbadarabom.”
A mondat helyesen:
Egyébként készül majd belőle több is, ez még csak a próbadarabom.
   |
(#53006) maTTato válasza sunocske hozzászólására (#52968)
|
Válasz •
|
Szept 7, 2016 |
|
Nem tudom, gyorsan fogyott!  |
(#53008) Milos Grimasz válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#52980)
|
Válasz •
|
Szept 8, 2016 |
|
Szép darab lesz, gratulálok! |
|
|
2025. Máj, 05. Hé 20:04:43 |
|
Jelenleg 46 fő olvassa az oldalt |
|
|