Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       359/440    
(#51135) angyal.marci válasza sikumegalifter hozzászólására (#51134) Válasz Máj 22, 2016
Nem vagyok ebben valami májszter, de ismerősnél Roco Multiegér van, ami szerintem a raklap egyszerűségével vetekszik, igaz, ma már van nála szebb is jobb is.
(#51136) maTTato válasza sikumegalifter hozzászólására (#51131) Válasz Máj 22, 2016
Ha ez az én asztalom lenne, tuti hózentrogival oldanám meg. Tudom íves gyárilag nem létezik(?), de hát ismerünk egy váltógyártó specialistát. Szerintem Ő lesz a megoldás!
(#51137) angyal.marci válasza maTTato hozzászólására (#51136) Válasz Máj 22, 2016
Az a baj hogy Krisztián ágyazatos sínnel dolgozik, egy modellsínes váltót nem fog tudni elhelyezni ott szépen, élethűen. Ez mondjuk vonatkozik mindenkire.
(#51138) saetta válasza sikumegalifter hozzászólására (#51134) Válasz Máj 23, 2016
Szia!

A hanghoz a központnak nemigen van köze, az a mozdony dekoderén és a hangszórón múlik.

Ha kezdetnek nem akarsz sok pénzt kiadni, akkor célszerű csak a mozdonyirányítást digitalizalni, váltókhoz nem érdemes rögtön dekódereket venni. Persze így teljesen automatikus menetre egyelőre nem lesz-e lehetőség, de SZVSZ a legtöbb embernek az nem is kell.

Digitális központ:

A rövid válasz, hogy 30000 forint minimum, egy hasznosabb külföldi központ inkább 60000 felett, Készletben valami jobb 90-100000 forinttól. Nagy központ nem kell neked, az 400 EUR-tol van. Érdemes utánaolvasni.

Részletesebben:
Belépésnek lehet a ROCO Multimaus is megfelelo szoftverrel. (DinoTT szerint a digitraxx Zephyr (?) központja is klassz - beszerzés talán csak eBay...

Ugyanakkor nem árt, ha a központod tudja olvasni is a CV értékeket. Arra a Multimaus sajnos nem jo.
En 1-2 évig el voltam vele így is, mert felírtam mit mire programoztam, most már zavarna, ha nem lenne másik központom.
Készletben ez a központ 200 EUR-tol volt elérhető, most használtan emlékeim szerint 100-ért csak a központ beszerezhető.
Eggyel jobb ROCO központ, a kisebbik z21 (fehér) kicsit 100 ezer forint felett vinatos készletben elérhető - ez nem magyar vonatokkal.

Sokunknak tetszik most az Uhlenbrock Daisy II, amit a TILLIG is ad pl. a 01212 számú MÁV (!) Nohabos készlethez.
Ez nem a legolcsóbb (450-460 EURO ?), erről folyt vita is, de sokan (akik megvettük) úgy gondoljuk, hogy együtt a készlet összes tartozékával ez egy meglehetősen jó vétel.
DB-s vonatkeszlettel láttam 90ezer forintért is ugyanezt a központot.
Készlet nélkül a központ 220 EUR-tol van.
A PIKO (ESU) központ, amire szerintem TE gondolsz (Smart Control) ennél drágább - mármint csak a központ magában. PIKO vonatösszeállításokat kerületben nincs.

Van itthon is TT- s kolléga által tervezett központ, ami olcsóbb is. Jvnd-t kell keresni a részletekkel kapcsolatban.

Én várom a Kuhn kis központját is, de fogalmam sincs a részletekről.

Üdv

SAetta

U.i.: olvasd el Gábor kezdőkeszletes cikkét is az Indoházban.
U.i.: elnézést az iPad-es össze-vissza ékezetes helyesírásért ...

(#51139) csíkosháTTú válasza saetta hozzászólására (#51138) Válasz Máj 23, 2016
Idézet:
„Nagy központ nem kell neked, az 400 EUR-tol van. Érdemes utánaolvasni.”

Tran ZF5/HR3 az odakinnt 350Euro körül van, idehaza a műhelyben 300.
(#51140) csíkosháTTú válasza sikumegalifter hozzászólására (#51134) Válasz Máj 23, 2016
Jajj!
A PIKO DigiFern-t, az gyorsan felejtsd el! Az Uhlenbrock szégyene, abszolút nem látod, hogy mit csinálsz vele, egy mozdonycím sima átírása is egy kínszenvedés vele.

ROCO MultiMaus: nem tudja olvasni a dekódereket, és a gyári tápegysége mindenképp cserére szorul.

Fehér z21: felejtsd el! Magas, és nem állítható a sínfeszültsége, ugrik a garancia a Tillig mozdonyaidról, ha ezt használod. Nem beszélve arról, hogy: most a vonataimat nézem, és egy kézi vezérlővel vezetem őket, vagy az okostelefon, vagy a tablet kijelzőjét bámulom, és simogatom, hogy vezessem a vonatot?
Nem mindegy, szerintem.

Sajnos nem úszod meg 30.000Ft-ból, a nanoX-s88 az 47.500Ft a műhelyben kompletten, ez az, amit jvnd kolléga gyárt. Ezzel nem lesz bajod, stabil, és jól használható.

(#51143) sikumegalifter hozzászólása Válasz Máj 23, 2016
Köszönöm a kimerítő válaszokat nektek.
Részben nekem ez kínai,de egy kicsit értem is azért
Most igazán azon kell elgondolkodni nekem,hogy amilyen tempóval haladok és tudom azt is hogy mivel keveset vagyok itthon mondjuk kéthetente egy hétvégi vonatozáshoz kell-e a digitális rendszerbe ennyit invesztálnom.

Persze az is igaz a digitális vonatozás egy kicsit elveszi azt az élményt,hogy én irányítom a dolgokat.

Viszont analógban is van kérdés
Ha két körös a pálya akkor gondolom két trafó kell ezzel nincs is gond.
Azt hogy oldom meg hogy az átmenetnél mikor pályát váltok akkor ugyanolyan sebességgel menjen a vonat?
Lehet hogy nem a legszakszerűbb volt a megfogalmazás.
Azt tudom minden vágányt szigetelni kell és külön megtáplálni ez már megy
(#51144) csíkosháTTú válasza sikumegalifter hozzászólására (#51143) Válasz Máj 23, 2016
Idézet:
„Persze az is igaz a digitális vonatozás egy kicsit elveszi azt az élményt,hogy én irányítom a dolgokat”
.

Fenéket! Már ne haragudj! Sokkal élethűbbé teszi. Analógban a sínben kapcsolgatod a naftát a mozdonyok talpa alatt, így azok úgy reagálnak, ahogy a "talpuk alatt fütyül a szél". Vagyis analógban a pályát vezeted, nem a mozdonyt.
Egy valamit ne felejtsünk el:
A digitális modellvasút NEM EGYENLŐ a számítógépes terepasztal vezérléssel!

Analógban az átmenet egyik körről (trafóról) a másikra:
1: A lengyel lapot tessék átböngészni, már ezerszer belinkeltük, a "Helyes vágányon a TT vasúttal" című füzetet onnan.
2: Alap esetben egyirányba, és egyfora mértékkel tekered el mindkét trafó szabályzóját, amikor átmegy a vonat. Ez az A-kapcsolás. Az 1-es trafóü viszi a külső páylát, a 2-es a belsőt, fixen. Sajnos ez PWM hajtás esetében nem járható út.
3: A Z kapcsolás. Ilyenkor pár átkapcsolóval tudod meghatározni, hogy melyik trafó melyik pályát vigye, vagyis nincs megötve, hogy az 1-es a külső kört, a 2-es a belsőt viszi, hanem ezt az ákapcsolókkal határozod meg. Ilyenkor az átmenetnél az átmenet idejére minkét pályát az egyikre kapcsolod. Ez megy PWM esetében is.
(#51145) maTTato válasza angyal.marci hozzászólására (#51137) Válasz Máj 23, 2016
Ez mondjuk nagyon igaz! Túlságosan jól nézne ki.
Akkor folytatom, hogy én hogy csinálnám...
Hogy ne üssön annyira el, a hózit megfesteném szürkével. Az ágyazatos sín gyárilag nem valami életszerű, így legalább is oldalról megszórnám zúzalékkal. (Erre lehet példát is találni a neten.) Persze kapna a hózi is. Légecsettel megfesteném a síneket és már nem is annyira feltűnő az eltérés.
Kis fantáziával az "oda nem illőt" is szépen az asztal részévé lehet tenni.
Jó példa erre a 2014-es Temofeszten kiállított Rokal asztal is. Szinte ordít, hogy nem oda való. Vagy mégis...?

IMG_5850.JPG
 
(#51146) etwg válasza maTTato hozzászólására (#51145) Válasz Máj 23, 2016
A valoságban is gyakran cserélnek váltot vagy forditva a környezeti sineket, és ilyenkor ott is nagyon eltér az ágyazat szinezése. Ha nem leszek lusta, akkor holnap lefényképezhetem minálunk hogyan néz ki. Ott az egyik vágányt kicserélték - igy világit most az öz feneke a másikhoz képest
(#51147) sikumegalifter válasza csíkosháTTú hozzászólására (#51144) Válasz Máj 23, 2016
Oké kezdem érteni a dolgokat köszönöm

Megnéztem ezt a Z kapcsolást talán ez lenne a legkézenfekvőbb dolog nekem analógban,de biztos szükségem lesz segítségre hozzá
(#51148) sikumegalifter hozzászólása Válasz Máj 23, 2016
Kicsit megdolgoztam ezt az átszelés dolgot valami ilyen lett kicsit nekem is barátibb
Csalni biztos kell majd itt ott,de azt megoldjuk már kiprópáltam szépen tudom vágni az ágyazatos sínt
Arra gondoltam hogy ott ahol nem látszik a vágány lehet gazdaságosabb lenne ha sima modellgleist használnék egy szintre emelve az ágyazatossal.

20160523_200...jpg
 
(#51149) jenicel válasza sikumegalifter hozzászólására (#51148) Válasz Máj 23, 2016
(Ágyazatos sín vágása csak nekem tűnik szentségtörésnek?)
Ahol nem látszik, olcsóbb a modellvágány, pláne ha magad rakod össze.

Én ezt a két apró módosítást tenném, egyébként jó.

sikumegalift...jpg
 
(#51150) etwg válasza sikumegalifter hozzászólására (#51147) Válasz Máj 23, 2016
Ha majd odajutsz segitünk...
(#51151) etwg válasza jenicel hozzászólására (#51149) Válasz Máj 23, 2016
Csak egy apro megjegyzés a jobb minöség érdekében a képernyöröl aránylag egyszerü egy "lenyomatot venni". A Print vagy az Alt+print gombbal elmentitek a képet pl a PAINTba és ott meg lehet vágni és JPG-be eltenni igy eredeti minöségben lehet berakni a forumra:
Pl igy:


image.png
 
(#51152) sikumegalifter válasza etwg hozzászólására (#51150) Válasz Máj 23, 2016
Köszönöm előre is
(#51153) sikumegalifter válasza jenicel hozzászólására (#51149) Válasz Máj 23, 2016
Lehet hogy szentségtörés vágni,de az majd menetközben derül ki kell-e vágni.
Mert nem mindig úgy alakulnak a dolgok mint ahogy a scarm lerajzolja ☺
Tetszik a módosítás beiktatom a váltócserét.
A védőcsonka miért nem kell?
(#51154) etwg válasza sikumegalifter hozzászólására (#51153) Válasz Máj 23, 2016
Vágni alapbol menetközben kell, és akkor nagyon meggondoltam, mert csak az üzem fogja pontosan megmondani, hol van a szigetelés a legjobb helyen. Szerencsére a vágást nem gond áthidalni, ha rossz helyen van.
(#51155) jenicel válasza etwg hozzászólására (#51151) Válasz Máj 23, 2016
Ööö, nem értem. Azt a képet mentettem le és szerkesztettem, amit sikumegalifter kolléga ide feltett a fórumra. Ennél jobb minőséget nem tudok vele produkálni, kivéve ha újrarajzolom az egészet, de attól most inkább eltekintenék...
(Egyébként a win7-ben van egy képmetsző nevű képlopó program, az is jó végső esetben. A paintet meg kerülöm amennyire lehet )
(#51156) etwg válasza jenicel hozzászólására (#51155) Válasz Máj 23, 2016
Valaki fényképet tett be, csak ezért szoltam
(#51157) jenicel válasza sikumegalifter hozzászólására (#51153) Válasz Máj 23, 2016
Nem mondom, hogy nem kell, inkább csak elhagyható (-1 kitérő).
Nagyvasúton, főleg lejtős állomásnál kötelező.
(#51158) etwg válasza jenicel hozzászólására (#51157) Válasz Máj 23, 2016
A nagyvasuton mindenütt kötelezö, ahol átmenö forgalom van. A mellékvágányrol a kocsi nem gurulhat a fövágányra...
Az állomáson meg egyenesen optimális pl. mozdonycserére.
Pl itt várhat a friss mozdony a szerelvényre, amiröl lekapcsolják az eredeti mozdonyt, az rendszerint elmegy a fütöházba a várakozo meg gyorsan rááll a szerelvényre.
Igen gyakran fordul elö ilyen üzem pl a határállomásokon, rendszerhatárokon vagy ha villamos/diesel vontatás következik
(#51161) csíkosháTTú válasza sikumegalifter hozzászólására (#51147) Válasz Máj 24, 2016
Megoldjuk!

Egyébként, ha csak két trafóval/PWM szabályzóval üzemelsz majd, akkor két darab, kétáramkörös átkapcsolóval simán meg lehet oldani a dolgot. A Z-s topicban leírt kis asztalkát is így építettem fel, azóta is nagy örömmel vonatoznak vele.
(#51162) V43-1182 hozzászólása Válasz Máj 24, 2016
Hogy a nyúlba lehet rákeresni tagra?
(lehet a moderációsba kellett volna írnom?)
(#51163) sunocske válasza etwg hozzászólására (#51158) Válasz Máj 24, 2016
Idézet:
„A nagyvasuton mindenütt kötelezö, ahol átmenö forgalom van.”

Ez így, ebben a formában nem igaz

Idézet:
„A mellékvágányrol a kocsi nem gurulhat a fövágányra...”

Feltéve, hogy az ott egy mellékvágány! Nekem erősen fővágánynak tűnik (próbáljuk meg ne keverni a mellékvágány, fővágány és átmenő fővágány fogalmát, mert csak bonyodalom lesz belőle).
(#51164) Lazsi válasza maTTato hozzászólására (#51145) Válasz Máj 24, 2016
Lehet, hogy
ITT
szintén elfelejtették az utólag cserélt váltót befesteni...
(#51165) csíkosháTTú válasza sunocske hozzászólására (#51163) Válasz Máj 24, 2016
Azt a csonkát - ha védő, ha nem, ha fővágány, ha nem - én megtartanám. Mozdonyvágánynak tökéletes.
(#51166) etwg válasza sunocske hozzászólására (#51163) Válasz Máj 24, 2016
Nem egészen osztom a véleményedet,( engem ebböl sok évig szekiroztak, igy igyekeztem megtanulni - azota meg nem hiszem, hogy tul sok dolog változott volna). Lehet, hogy a definiciok ma mások, vagy másképp értelmezik, de az a csonkavágány igen illik oda.
(#51167) jenicel válasza etwg hozzászólására (#51166) Válasz Máj 24, 2016
Jó kis eszmecsere lett ebből a csonkából...
Én is úgy gondolom, hogy nagyvasúton kell az oda, csak terepasztalon inkább elhagyható, hiszen: amúgy is elég rövid, jó ha egy mozdony ráfér és a mozdonycsere sem valószínű, bár ez az üzemeltető vasúttársaságtól függ. Ha nem használná annyira, akkor viszont kicsit kevesebb a vágány, ami lássuk be, van amikor jó, másrészt kis pénzt is spórolunk főleg a -1 kitérő végett. De hát ez csak az én véleményem...
(#51168) csíkosháTTú válasza jenicel hozzászólására (#51167) Válasz Máj 24, 2016
Nem baj ez! Beszélgetünk...

Egyébként, ha már spórolás, ebben igazad van. Nagyon sok terepasztal terveből ezek a védő csonkavágányok bizony hiányoznak.

Egyébként: az Általad jelzett elhagyható csonka alatt is van egy, szerintem ebben a formában arra sem lenne szükség, mert a másik oladáűl egy nagyon hosszú, szintén csonkavágány van, csak mivel nem tudom, hogy az mi lenne, gondolom valami rakodó féle? Szóval az a csonka ahhoz a hosszúhoz kevés, védő csonkának hosszú, kihúzónak meg nagyon-nagyon rövid.

Jó lenne ennek az állomásnak a funkcióit tisztázni.
(#51169) etwg válasza jenicel hozzászólására (#51167) Válasz Máj 24, 2016
Persze, hogy más szempontok szerint terveznénk ha T..sco gazdaságos asztalt kell épiteni, megint mást ha élethüt, és megint mást ha modellezési szempontbol épitünk. ( ez szokott a legbonyolultabb lennni, mert a nagyvasutat kellene immitálni egy nagyon eltorzult modellvilágban).
Ha tényleg azon az egy válton mulik, akkor persze kihagyhato, én viszont még elgondolkodnák azon, hogy hol lenne a fütöház, mozdonytárolo - mert ezekböl a terepasztalokon mindig több van mind kellene (a valosághoz viszonyitva). Ha ez kiderül, akkor oda kell megoldani az eljutást...
(#51171) sikumegalifter hozzászólása Válasz Máj 24, 2016
Csináltam egy 45-ös pihenőt hazafelé csak a kormányra raktam a fejem úgy aludtam,de hogy közben Z kapcsolásról és védő csonkákról álmodtam na az már kicsit veszélyes ☺
Az állomás inkább tehervovatok fogadására és továbbítására lesz használva.
A bal felső részen valami nagyobb ipari létesítményt gondolok egy giga daruval ami minden vágányt tud rakodni,vagy még gondoltam konténer terminálra.
A jobb alsó részt még bővítem egy vágánnyal az egyik lehetne mondjuk valami tüzép telep iparvágánya.
A csonka marad jól fog mutatni rajta egy várakozó mozdony vagy egy magányos vagon.
Bal oldalon fent kiveszem a váltót ahogy a kolléga javasolta.
Most ennyi van a fejemben,de javaslatokat mindig szívesen fogadok ☺
(#51172) angyal.marci válasza sikumegalifter hozzászólására (#51171) Válasz Máj 25, 2016
Legközelebb próbálj meg valami normális testhelyzetet felvenni alváshoz, akkor talán nem álmodsz rémeket.
(#51173) etwg válasza sikumegalifter hozzászólására (#51171) Válasz Máj 25, 2016
Mindenképpen csinálj 1-2 vágányt a mozdonyoknak, olyan helyre ahonnan el tudnak menni az állomásra meg a teher pu-ra is. Ugy ott a firgalomtol függetkenpl tudsz tologatni, rendezni stb.
(#51174) Frankye moderátori válasza V43-1182 hozzászólására (#51162) Válasz Máj 25, 2016
Jelenleg "dögrováson" van a kereső motor, hamarosan viszont - elvileg - cserélve lészen, legalábbis Topi ezt ígérte. Addig még egy kis türelmet kérünk!
(#51176) sunocske válasza Lazsi hozzászólására (#51164) Válasz Máj 25, 2016
Hehe, ezt a két kitérőt "mi" cseréltük még 2013-ban vagy '14-ben

@etwg: Lehet, hogy én vagyok felületes, de nem emlékszem olyan szabályra, ami de jure kimondaná, hogy az átmenő fővágány melletti fővágányokat védő csonkavágánnyal kellene védeni. Mellékvágányok (tehát nem vonatfogadásra/-indításra kijelölt vágányok, ergo csak tolatási mozgással használható) esetében természetesen kell(het) védőcsonka, kisiklasztó saru vagy vágányzáró sorompó, esetleg ezek kombinációja. Elég sok állomást tudnék mutatni kis hazánkban, ahol a fővágányoknak nincs védőcsonkájuk.

Természetesen nem akarok veszekedést ebből, mert szerintem tiszteljük egymást és egymás szaktudását annyira, hogy ezen ne menjünk ölre, és felőlem aztán nyugodtan be lehet iktatni azt a kis csonkavágányt, de téves az a megállapítás, hogy azért kell az oda, "mert az oda kell..."
(#51177) csíkosháTTú válasza sunocske hozzászólására (#51176) Válasz Máj 25, 2016
Hali!
Egyszer böngészd át üres idődben a Zeuke, és BTTB pályaterveket! Van azokon "védőcsonka", csak éppen hol kihúzóvágány, hogy rakodó, hogy egy egyállásos mozdonyszínbe vezet...

Nagy úr a helyszűke ám, sokszor minden kis centimétert kihasználunk valamire.
(#51178) DinoTT válasza saetta hozzászólására (#51138) Válasz Máj 25, 2016
Szia!

A Digitrax Zephyr valóban jó és faék egyszerű választás lehet, megvan az az előnye, hogy Loconet hálózaton FRED-eket is tudsz hozzá csatlakoztatni, ha esetleg beszállnál modulozni és beszerzel 1-2 FRED-et.
Ez kb 65-75eFt attól függ, hogy németországból veszed (ez az egszerűbb de drágább) vagy Ebay-en esetleg boltból USA-ból ilyenkor sajnos VÁM és ÁFA is fizetendő (ezért lesz drága).

Ennél olcsóbb megoldás megvenni a Tillig mávos hangos nohabos szettet amit SaeTTa is írt ekkor kb 40-50eFt-re jön ki a Daisy II központ ára ami nagyon felhasználóbarát és ugyancsak kezeli a FRED-eket is.

Illetve van még TrainModules központja ami tényleg univerzális ezt midennel tudod irányítani viszont ha jól tudom 120eFt körül mozog az ára.

Ha érdekelek a fenti központok, a digitális modulos üzem gyere és nézd meg a Keleti PU járműjavítójában a Múzeumok éjszakáján.

Üdv:

Dénes
(#51179) masTTertape válasza sikumegalifter hozzászólására (#51143) Válasz Máj 25, 2016
A digitális bekezdéshez egyébként még nyugodt szívvel ajánlható a Trix MobileStation-je. Nem több, mint 15 ezer ft-ért (láttam már 10-ért is) beszerezhető. Kellő mennyiségű információval szolgál a kijelzője, minden CV értéket ír, olvas és a kimeneti feszültsége is jó az általunk használt összes dekóderhez. Egy hiányossága van, hogy a kimenet nem rövidzárvédett. Ez még nálam is már többször okozott bajt, de hála Csíkos mesternek, mindig volt megoldás és alkatrész.
Ezzel a központtal egy otthoni pályán simán elvezetgetsz 3-4 szerelvényt, többet úgysem tudsz már felügyelni.
A nulláról kezdéshez jó esetben 20 ezer alatt megvan a központ és egy dekóder, tehát szerintem ennél jobb ár-érték arányú megoldás nemigen van.
(#51180) masTTertape hozzászólása Válasz Máj 25, 2016
Sziasztok, az apróban szereplő DB BR118-as árát erősen csökkentettem, valamint felkerült (és most folyamatosan bővül a számuk) pár további eladó modell. Aki érdeklődik, nézelődjön bátran! Köszönöm!
(#51181) etwg válasza sunocske hozzászólására (#51176) Válasz Máj 25, 2016
Én sem kivántam vitát, mert ama emlékeim is már XXXX évesek, és azota meg csak hobbibol foglalkozom a vasuttal - a terminusz technikuszokkal meg sajnos már kapcsolatba sem kerülök.
(#51182) sunocske válasza etwg hozzászólására (#51181) Válasz Máj 25, 2016
Vita még lehet, veszekedést nem akartam szítani...

De egyébként Csíkos mester frappánsan lezárta a témát, szóval lapozhatunk
(#51189) csíkosháTTú válasza masTTertape hozzászólására (#51179) Válasz Máj 26, 2016
Na erről meg is feledkeztem, igaz! Csak nagyon vigyázni kell vele, mert nem "butaságvédett". De igaz, el lehet vele lenni két TT-s mozdonyig tökéletes. (Csak bővíteni ne kelljen később...)
(#51191) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#51189) Válasz Máj 26, 2016
Nem lehet azt a rövidzárvédö áramkört beleépiteni?. Az manapság már nem lehet akkora gond, és néhány tranyoval talán megoldhato.
(#51192) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#51191) Válasz Máj 26, 2016
Nem éri meg vele foglalkozni.
Ugyanis:

1: Már évek óta nincs gyártásban.
2: Amúgysem tud pl. tartozé címeket kezelni.
3: Bajok vannak a kimenő sínjel alakjával is.
4: Macerás az SMD NYÁK lemezén kialakítani a túláram érzékelését.
5: Nem tudsz a képzendő hibajellel a logikai áramkörébe beavatkozni, hogy tiltsa a kimenő H-hidat, így egy külön, nyomógombbal visszaállítható relé lenne a megoldás rá.

Tudomásul kell venni a korlátait, és úgy használni, ahogy van.
(#51194) angyal.marci hozzászólása Válasz Máj 26, 2016
Kedves MéreTTársak!
A legnépszerűbb közösségi portálon megtalálható immáron egy 101 tagot számláló TT csoport, a 120-AS KÓRTEREM. Akinek van éppen FB profilja és nem tagja a csoportnak, azt feltétlenül várjuk!
(#51195) zsolesz74 válasza masTTertape hozzászólására (#51179) Válasz Máj 26, 2016
Idézet:
„A nulláról kezdéshez jó esetben 20 ezer alatt megvan a központ és egy dekóder, tehát szerintem ennél jobb ár-érték arányú megoldás nemigen van.”

Ezzel azért erősen vitába szállnék Gábor. Még egy ócska ROCO cucc sincs meg használtan ennyiből.
Ez egy költséges hobbi, de olcsóbb mint az autó versenyzés.
(#51196) etwg válasza angyal.marci hozzászólására (#51194) Válasz Máj 26, 2016
Mindenkinek egy ujabb slágerlista kell?
( itt is vagyunk kb annyian)
Teljesen feleslegesnek tartom az ilyen osztodást - utovégre. Nem vagyunk amöbák...
(#51197) angyal.marci válasza etwg hozzászólására (#51196) Válasz Máj 26, 2016
Eugen, ezzel az a baj hogy van akinek FB profilja nincs és fórumozik, van aki pedig FB életet él és a fórumokról hírt se hall, de ha hall, akkor se tér át oda (is).
(#51198) etwg válasza angyal.marci hozzászólására (#51197) Válasz Máj 26, 2016
Sajnos megvan a véleményem az FB-röl meg sok minden hasonlorol , és örülök ha messze mellözhetem azokat.
Érdekes, ha meg már ott vagy, miért nem onnan csábitasz ide embereket????
Lapozás       359/440    
Frissek
  2025. Aug, 09. Szo
21:54:05
  Jelenleg 26 fő olvassa az oldalt
Hirdetés