Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       357/440    
(#50923) angyal.marci válasza csíkosháTTú hozzászólására (#50922) Válasz Ápr 29, 2016
Na így már mindjárt stimmel és amúgy mennyire rossz?
(#50924) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#50922) Válasz Ápr 29, 2016
Nálunk meg egy Kispolszkin: "Talponállok"...
(#50929) tumikas hozzászólása Válasz Ápr 30, 2016
Sziasztok!
Raktam fel pár dolgot az apróba. Az ár irányár megjegyzést tessék komolyan venni.
(#50930) sikumegalifter hozzászólása Válasz Ápr 30, 2016
Sziasztok!
Ma kaptam egy ilyen szekeret végülis választhattam a boltban mint egy kisgyerek kedves kishugom ajándéka volt mert nekem még egésznap plázázni kellett vele

Viszont van más is csak próba szinten ezekből a profilokból rakomány lesz majd

20160430_163...jpg

20160430_163...jpg

20160430_163...jpg
 
(#50932) saetta hozzászólása Válasz Ápr 30, 2016
Sziasztok!

Pár kép a múlt héten terepezett (nem sztenderd) modulszegmensekről.
Az érdemi rész Paksinuti barátom munkája.

A képeket direkt természetes környezetben készítettem.

SAetta

20160422_115...jpg
 
(#50933) saetta válasza saetta hozzászólására (#50932) Válasz Ápr 30, 2016
Kép 2:

20160422_154...jpg
 
(#50934) saetta válasza saetta hozzászólására (#50933) Válasz Ápr 30, 2016
Kép 3:

20160422_154...jpg
 
(#50935) saetta hozzászólása Válasz Ápr 30, 2016
Itt pedig használatban modulos összejövetelen:


20160429_163...jpg

20160430_160...jpg
 
(#50936) saetta hozzászólása Válasz Ápr 30, 2016
És onnan 1-2 másik kép - majdnem az Óperencián túl...:


20160430_160...jpg
 
(#50937) saetta válasza saetta hozzászólására (#50936) Válasz Ápr 30, 2016
És még kettő:


20160429_192...jpg

20160430_154...jpg
 
(#50938) saetta válasza saetta hozzászólására (#50937) Válasz Ápr 30, 2016
És egy utolsó:


20160430_150...jpg
 
(#50939) angyal.marci válasza saetta hozzászólására (#50938) Válasz Máj 1, 2016
De jól néz ki az a dedó Traxx
(#50941) jenicel válasza sikumegalifter hozzászólására (#50930) Válasz Máj 1, 2016
Így én is bármikor elkísérem a kishugodat plázázni!
(#50942) róbertke válasza jenicel hozzászólására (#50941) Válasz Máj 1, 2016
Óvatosan az ilyen kijelentéssel! Amikor a testvér húgod kíséred teljesen más, mint amikor a barátod húgát kíséred! Lehet, hogy a lány lesz egy Top modell, azt viszonTT a te tárcád sinyli meg!
(#50944) jenicel válasza róbertke hozzászólására (#50942) Válasz Máj 1, 2016
igaz-igaz
(#50945) sikumegalifter válasza róbertke hozzászólására (#50942) Válasz Máj 1, 2016
Jogos
A férje pedig elég dúrva arc
(#50947) GABA TT hozzászólása Válasz Máj 2, 2016
Sziasztok !
Az utóbbi fél év modelljei, most már festve, kipróbálva. Mehetnek vasút üzemre. Többi kép, a fotóim között!

DSCF4506.JPG

DSCF4508.JPG
 
(#50948) etwg válasza GABA TT hozzászólására (#50947) Válasz Máj 2, 2016
(#50949) angyal.marci válasza GABA TT hozzászólására (#50947) Válasz Máj 3, 2016
biztos hogy nem fotoshop ez a két kép?
(#50951) jenicel válasza GABA TT hozzászólására (#50947) Válasz Máj 3, 2016
(#50952) sikumegalifter hozzászólása Válasz Máj 3, 2016
Sziasztok
Nézzetek be az apróba
Köszönöm
(#50976) M298 hozzászólása Válasz Máj 5, 2016
Kezdjetek izgulni, mert május 12-én, egy hét múlva ilyenkor már vége lesz a talinak. De 12-én 16.30-ig még lehet készülni az újabb járművekkel, ötletekkel, alkatrész gyártásokkal, beszerzési igényekkel, valamint a múzeumok éjszakai javaslatokkal és minden ami TT.
(#50979) enigma hozzászólása Válasz Máj 6, 2016
Sziasztok!

Ismét egy a TT történelmével kapcsolatos kérdésem lenne.
Lett valahol említve, (talán többször is, de én mióta veletek vagyok csak egy alkalomra emlékszem)hogy az NDK végóráiban, vagy a nagy szabadság első pillanataiban új világ köszöntött a BTTB cégre is. Új piacokat akartak meghódítani, köztük célba vették az amerikai piacot is.
Konkrétan ehhez kapcsolódna a kérdésem. Egy ismerősömmel alkudozva felajánlott csere alapnak a BTTB Amerikába szánt sínszettjét (is).
Nagy mellényúlás lenne ezt bevállalni? Keverhető más TT-s vágányzattal - esetlegesen a későbbi Tilliggel? (pl sínprofil miatt) A geometria az gondolom teljesen más, de - mivel a cserepartnerem sem rendelkezik bő információval ezzel kapcsolatban - így tanácstalan vagyok.
Köszönettel előre a válaszotokért.
(#50980) etwg válasza enigma hozzászólására (#50979) Válasz Máj 6, 2016
Ha az valoban a BTTB sinszetje, akkor az felejtendö, mert akkor még a régi U profilos sinek voltak a gyártásban. Szerezzél egy fényképet rola.
(#50981) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#50980) Válasz Máj 6, 2016
(#50982) enigma válasza etwg hozzászólására (#50980) Válasz Máj 6, 2016
Ezt a képet kaptam. Ezen I profilos sínek vannak

13183119_574...jpg

TT_BTTB_I_pr...jpg
 
(#50983) róbertke hozzászólása Válasz Máj 6, 2016
Én ezt találtam, meg a lentieket:

Beipack_0124...jpg

Beipack_0124...jpg

Beipack_0124...jpg
 
(#50985) etwg válasza enigma hozzászólására (#50982) Válasz Máj 6, 2016
Ez már Pilz sin ( ma Tillig). Ezt veheted, váltok ugy sem voltak benne.
(#50986) enigma válasza etwg hozzászólására (#50985) Válasz Máj 6, 2016
Nem, csak egy szimpla dilikör. a Pilz (ha jól értelmezem: ős-Tillig) váltói felejtősek?
(#50987) róbertke válasza enigma hozzászólására (#50986) Válasz Máj 6, 2016
A Pilz vágánygeometriáját vette át a Tillig.
(#50988) róbertke válasza enigma hozzászólására (#50986) Válasz Máj 6, 2016
Ha saját/egyedi tervezésű vasutat akarsz építeni, akkor Váltógyártót keresd.
(#50989) etwg válasza enigma hozzászólására (#50986) Válasz Máj 6, 2016
Nincs nagyobb baj a Tillig váltokkal, az EW1-s sajnos a leggyengébb a sorban, pedig abbol kell a legtöbb. A többi valamivel jobb, de egyik sem vetekszik Váltogyárto kolléga váltoival.
A néhai Pilz produkcioját folytatta a Tillig.

(#50990) GABA TT hozzászólása Válasz Máj 6, 2016
Köszönöm szépen mindenkinek, igyekeztem elfogadhatókat alkotni!
(#50991) róbertke válasza GABA TT hozzászólására (#50990) Válasz Máj 6, 2016
Becsülöm a szerénységed, de: - Kitűnő modelleket készítettél!
(#50992) enigma válasza etwg hozzászólására (#50989) Válasz Máj 6, 2016
Köszönöm, nagyon hasznos információkat adtál
(#51000) masTTertape válasza enigma hozzászólására (#50979) Válasz Máj 8, 2016
Szia,
Részben ezt a témát is érinti Ez az írás
Megtisztelsz, ha elolvasod.
G.
(#51001) masTTertape hozzászólása Válasz Máj 8, 2016
Egy nagyon szép BR118-as keresi új gazdáját az APRÓBAN
(#51002) masTTertape hozzászólása Válasz Máj 8, 2016
És lett egy BR 01-es is az Apróban

(#51003) masTTertape hozzászólása Válasz Máj 8, 2016
(#51007) enigma válasza masTTertape hozzászólására (#51000) Válasz Máj 9, 2016
Köszönöm Gábor Neked is. Ez a cikk nem csak az engem konkrétan érdeklő téma miatt is érdekes, hanem több - számomra - a TT történelmének homályos foltjaira is rávilágított.
(#51008) saetta válasza masTTertape hozzászólására (#51000) Válasz Máj 9, 2016
Nagyon klassz összefoglaló. Köszönjük szépen.
Még majd többször is elolvasom.

(A haverod "modulja" is tetszik )

SAetta
(#51009) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#51000) Válasz Máj 10, 2016
Jo az összefoglalo, de hiányzik egy egész korszak (1967-70).
Ebben a korban kihozott Zeuke néhány kezdökészletet, részben egyedi kocsikkal. (Én is ekkor vettem az elsö TT szerelvényt.). Ekkor jelentek meg a Zeuke fekvö A5-s katalogusai.
Volt egy BR81-s 2 tengellyel, meg 2 érdekes Reko féle 2 tengelyes kocsival. Ugyanez a szerelvény volt CSD T334-s dieselmozdonnyal ( szintén csak 2 tengelyes).

Zeuke katalogus

(Apropo - mi van a rumia lengyel oldallal - napok ota elérhetetlen?)
(#51010) etwg hozzászólása Válasz Máj 10, 2016
Amugy a világ legnagyobb vasutmodellezö magazinja az amerikai ModelRailroader is a jelenlegi számában lehozott egy cikket a TT vasutrol ( ha jol emlékszem utoljára 24 éve foglalkoztak ezzel a méretaránnyal - akkor még Parisel ur jovoltábol.)

Nos a cikk minden, csak nem kimeritö, söt még azt sem lehet mondani, hogy aktuális és kedvcsinálo. Ezt sajnos nem is értem, hogy egy szaklap nem ugy jelentet meg egy cikket, hogy az kedvet csináljon a hobbihoz.
A másik meg az, hogy a felsorolást szépen csendben abbahagyja 1995-ben, mintha az utobbi 20-21 évben a TT méretben semmi sem történt volna. (Lehet, hogy ébresztöt kellene fujni az MR szerkesztöségében? . )
Sajnos a lap minöségén is egyre inkább látni, hogy csak a pénz beszél ( jo 20 évig voltam az elöfizetöjük), és egyre kevésbé értenek a témához, igy sajnos elburvárosodtak.
Itt a cikk.

MR June2016 ...pdf
 
(#51012) sikumegalifter hozzászólása Válasz Máj 10, 2016
Sziasztok!
Döntött a nép és az asszony

20160510_170...jpg
 
(#51013) sikumegalifter válasza sikumegalifter hozzászólására (#51012) Válasz Máj 10, 2016
Persze fele lemaradt amit írtam vagyis eltünt.
Szóval kell egy kis extra dolog hogy ne csak egy kör legyen
Én hozzám közelebb áll hogy egy híd megy át az állomás felett legalább láthatom folyamatosan a szerelvényt.
Mennyire valóságos ez így?

Emelkedőt hogyan,miből?
Tippeket tanácsokat megköszönöm
Bár ívben emelkedik, de a két kék szalag közt van 150 centi vágányhossz ez elég lehet nekem?
(#51015) etwg válasza sikumegalifter hozzászólására (#51013) Válasz Máj 10, 2016
Elvben lehet az állomásépület a felsö szinten ( van ilyen a kisvilágban), igy egy épület két szintet szolgál ki. A felsö szintre épithetsz peronokat ill lépcsöket az also szintre. A nagy világban ilyen megoldás akkor szokott elöfordulni, ha 2 társaság keresztezte egymást.
Az emelkedöt hungarocellböl stb. épitheted.
(#51016) sikumegalifter hozzászólása Válasz Máj 10, 2016
Woodlandnek van valami sztirol emelkedő készítő cucca olyan mint egy harmonika esetleg valaki használta már?
(#51017) sikumegalifter válasza etwg hozzászólására (#51015) Válasz Máj 10, 2016
Akkor mondjuk a hídon lehetne egy állomás a személyforgalomnak bár még nagyon úgy fest nem lesz de ki tudja.
Lent meg mehetne a teherforgalom és a személy csak áthúzna az állomáson.
Vagy te nem így gondoltad?
(#51018) etwg válasza sikumegalifter hozzászólására (#51017) Válasz Máj 10, 2016
Igy is lehetne, de nyugodtan lehetnek peronok alul is. A modellvasutban sokat kell csalni - föleg ilyen kis helyen, azaz az alulrol elindulo vonatnak a valoságban semmi értelme nem lenne ha felül megállna, de ha közben elfelejted, hogy honnan jött a vonat, akkor lehetne a felsö egy másik is.

Söt ha valoban trükközni akarsz akkor fesd (feliratozd) a vagonok másik oldalát más szinre, tipusra, mert a vonat nem azonos oldalát latod alul meg felül. ( sok nézöt simán át lehetne verni, ha egy MAV vonat elindul alul s amikor megjelenik a felsö állomáson már GYSEV lesz....
(#51020) saetta hozzászólása Válasz Máj 10, 2016
Urak!

Az alábbi oldalon, olvastam, hogy próbapályán fut a DB első SKODA mozdonya (91 80 6102 001-5 D-DB).

SKODA a tesztpályán - május 3-i bejegyzés

Talán TT-ben is megjelenik majd valamelyik nagyobb gyártótól ezután mindenféle színezésben.
(Eddig csak 2 drága cseh kisszériás modellt és egy hazai kompromisszumosabb kezdeményt ismerek...)

SAetta
Lapozás       357/440    
Frissek
  2025. Aug, 13. Sze
3:09:58
  Jelenleg 3 fő olvassa az oldalt
Hirdetés