Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Jármű építés, átalakítás és hasonlók....
Témaindító: Csukló, idő: Aug 5, 2010
Témakörök:

Lapozás       13/65    
(#16355) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#16308) Válasz Ápr 20, 2013
Ami még vékonyabb a nagykerben az olyan, mint a szivárvány...
Gondoltam, inkább a szürke...

DE majd valamit kitalálok, mert nem vettem észre, hogy rosszul hajlott be. Elvileg az ablakszint alatt kéne legyen.
(#16357) FriTTz válasza csíkosháTTú hozzászólására (#16355) Válasz Ápr 20, 2013
Nem lehet befesteni feketére?
(#16361) róbertke válasza FriTTz hozzászólására (#16357) Válasz Ápr 21, 2013
Max. a szélvédőt belülről
(#16362) róbertke válasza FriTTz hozzászólására (#16307) Válasz Ápr 21, 2013
Éppen készül a Tisza-tóra
(#16374) jumo31 válasza FriTTz hozzászólására (#16154) Válasz Ápr 21, 2013
szia
Esetleg ő?
http://www.szabiroli.hu/
(#16375) FriTTz válasza jumo31 hozzászólására (#16374) Válasz Ápr 21, 2013
Köszi, írtam neki!
(#16380) HOTotya hozzászólása Válasz Ápr 22, 2013
Sziasztok! A legújabb agymenésem...
remélem felismerhetők!!!!

20130422_200...jpg

20130422_200...jpg

20130422_200...jpg
 
(#16381) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#16380) Válasz Ápr 22, 2013
Miután láttam őket natúrban is, csak annyit mondok, hogy !
(#16382) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#16381) Válasz Ápr 22, 2013
Képzeld még működnek is

20130422_200...jpg

20130422_200...jpg

20130422_200...jpg
 
(#16387) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#16382) Válasz Ápr 22, 2013
Meg sem merem kérdezni, hogy mi ez!
(#16388) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#16387) Válasz Ápr 22, 2013
Na jó... Piko (régi) V100(110) V118, Br52-s forgóvázak átalakítva,hogy csendesebbek legyenek!! Nincs szívem "kidobnom" ezeket a régi mozdonyokat inkább átalakítom őket!!!!
(#16389) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#16388) Válasz Ápr 22, 2013
Azt kell mondjam, hogy jó lett!
Látszik, hogy nem barkácsolva van!
(#16443) etwg válasza HOTotya hozzászólására (#16380) Válasz Ápr 25, 2013
Nagyon jol nez ki!


(#16452) Antal Miklós válasza HOTotya hozzászólására (#16382) Válasz Ápr 25, 2013
Lehet Nálad rendelni ilyen forgóvázat?
(#16462) HOTotya válasza etwg hozzászólására (#16443) Válasz Ápr 25, 2013
Köszi !! Volt velük melóm rendesen és még most jön a beépítés!! Csak a cégem miatt olyan sok melót kaptam,hogy nincs időm rá a folytatásra......
(#16463) HOTotya válasza Antal Miklós hozzászólására (#16452) Válasz Ápr 25, 2013
Nézd rendelni lehet,de számolj utána,hogy megéri vagy sem!!!! Ezeket kimondottan a régi Piko mozdonyok cseréjére készítettem!!! Nem kis meló egy ilyen forgóváz ill. hajtány megmunkálása! Magamnak "minden pénzt" megér......,de másnak lehet,hogy túl drága és olcsóbb megvenni egy új Piko mozdonyt!!! Ha ezek után is érdekel keress meg privátban!
(#16558) HOTotya hozzászólása Válasz Ápr 29, 2013
Sziasztok!
Meglett a nagy mű
Egy kis retro V100-s forgóváz átalakítása+ egy BR 52-s átalakítása!!Még nem teljesen kész,de....a mozdonyoknak 200-250mA áram felvételük van és sokkal halkabbak.....

20130429_153...jpg

20130429_153...jpg

20130429_153...jpg
 
(#16559) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#16558) Válasz Ápr 29, 2013
A BR 52-s

20130429_153...jpg

20130429_153...jpg

20130429_153...jpg
 
(#16642) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Máj 3, 2013
Régi ROCO (43380) BR151 átalakítás. NEM652 DCC előkészítés, LED világítás, külön kapcsolható zárfények.

IMG_0943.jpg
 
(#16646) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#16642) Válasz Máj 3, 2013
A "hármas" vakdugó a felsővezetékes üzem választó??
(#16647) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#16646) Válasz Máj 3, 2013
Igen. Már írom használati utasítását is, mert kapható lesz a műhelyben. Csak képek kellettek, most majd azokat szerkesztem be a megírt szövegbe.
(#16650) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#16647) Válasz Máj 3, 2013
Csak azért kérdeztem, mert van egy "ősrégi" Roco ÖBB 1670-es gépem, és abba pontosan passzolt az elsőgenerációs Ludmilla vezérlő panelja, ami szintén csak három ponton kell rögzíteni. De abban a felsővezetékes betáplálás kapcsolója meg van szüntetve, gondolom a Digit rendszer miatt
(#16656) HOTotya válasza csíkosháTTú hozzászólására (#16642) Válasz Máj 3, 2013
Szia István!! Tegyél félre nekem is 2 db-t légyszíves!!!
(#16657) csíkosháTTú válasza HOTotya hozzászólására (#16656) Válasz Máj 3, 2013
Jöhetsz érte.
(#16812) FriTTz hozzászólása Válasz Máj 8, 2013
Elméletileg van két azonos pályaszámú (az egyik itthon van a másik javítóban ezért csak elméletileg) BR 86-osom!
Br 86 1615-3
Van esetleg valakinek más pályaszámú kasznija cserébe vagy át tudja nekem valaki számozni?
Tisztelettel FritTTz
(#16831) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#16812) Válasz Máj 9, 2013
Én átírom neked csak adj egy filcet ja meg én H0-s vagyok
(#16832) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#16831) Válasz Máj 9, 2013
Krétával kéne mert az legalább fehér!
(#16845) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Máj 10, 2013
Uraim!
A meghírdetetthez képest kicsit csúszik a Gützold, kb. június 2. hetében kezdik el a kiszállításokat!
Úgy látszik nem egyszerű odaát sem újra beindítani egy céget. Mindenesetre akivel kapcsolatban vagyok, az ugyanaz a hölgy, aki korábban is volt.
(#16884) FriTTz hozzászólása Válasz Máj 12, 2013
üdv
Véleményeket kérek (ha van, ha nincs ) néhány mozdony szembetűnő hasonlóságáról:
villanymozdony:
V44 - E18

dízelmozdony:
GySEV LM 1 - valaki gyárt ilyet modellben csak nem tudom ki
kép róla

gőzmozdony:
MÁV 318 - BR 80

Az oka ennek, hogy megpróbálok olyan modelleket beszerezni amelyek (másnak nincsenek meg ) a hazai járműállományban is fellelhetőek voltak és ritkaságok viszont gyártja ezeket (vagy nagyon hasonlóakat) valamelyik modellgyártó manufaktúra!
Fő információ forrásom egy könyv (1985-ös kiadás) amit Édesanyámtól kaptam a 13. születésnapomra (vagy karácsonyra ) és melynek a címe "Nagyvasúti vontatójárművek Magyarországon" és a gogle!
(#17408) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#16884) Válasz Máj 26, 2013
Szia!Frittz + amolyan szolgálati közlemény!!!
HA még érdekel most vettem kis 50-s satut a Proxxontól!!! 10.500Ft+áfa!!! Nagyon pöpec egy kis darab!! kimondottan modellezőknek!! Még valami ez a közlemény
Amennyiben kis M2,M2.5-s kis csavarra volna szüksége bárkinek (pl.én vettem 2x4 sülyésztett csavart) az a Nagy és Nagy boltban megveheti fillérekért árulják. A fenti csavart 1.5.-Ft/db-ért és a szép benne,hogy rozsdamentes!!!!!!
A címet megnéztem
Bővebben: Link
(#17411) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#17408) Válasz Máj 26, 2013
Köszi, a satut már megvettem és kifizettem csak még nem jött meg!
Állítólag rendelés alatt van pedig már marhára kéne!
(#17424) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#17408) Válasz Máj 26, 2013
Budapesti Conrad-ba én is láttam szombaton párat ... nemrég jött nekik árú.
(#17428) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#17424) Válasz Máj 26, 2013
Igen az amire utaltál kis aranyos és szép kivitel
Én nem ott vettem,mert drágák......
(#17430) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#17428) Válasz Máj 26, 2013
Nekem strapabíró kivitel kell kizárólag vasból!
(acél vagy öntött vas, aluminium és műanyag kizárva)
Fémipari alapképzést kaptam középiskolában, dolgoztam kovácsműhelyben is, szeretem a masszív dolgokat!
(#17433) HOTotya válasza FriTTz hozzászólására (#17430) Válasz Máj 26, 2013
De gondolom a modellvasutat nem a kovács műhelyben fogod elkészíteni...
(#17437) FriTTz válasza HOTotya hozzászólására (#17433) Válasz Máj 26, 2013
Attól függ mekkora alkatrész kell!
(#17606) blackfalcon hozzászólása Válasz Máj 31, 2013
***

A másik topicban leírtam, miért került törlésre a hozzászólásod! A több topicba feltett hozzászólások amúgy is tiltottak.
Frankye

DSC_0837HL2.JPG
 
(#17640) HOTotya hozzászólása Válasz Jún 2, 2013
Ide is beteszem,mert ide is aktuális
Nos elkészült a flotta........ A jövő héten már "rendelhető" és 20db áll a rendelkezésre!! Analóg kivitel az "alap"és Csíkosnál (vagy saját magad) digitalizálhatod!! Akár egy kis DCX75-s dekóder elbírja!!!
A régi Piko H0-s BR-01, BR-03, BR-41-s mozdony hajtás cseréhez jók! Úgy van kialakítva,hogy minél kevesebb "munkával" lehessen kicserélni a régi motor hajtást az újjal!! Ez a német PMT cég hajtásával(mivel kis motort már nem gyártják),ha nem is azonos,de sokkal erősebb,mint az "eredeti",mivel a nagyobb Bühler motor lett beépítve! A Régi Piko hajtással szemben ez sokkal,de sokkal csendesebb és megbízhatóbb,erősebb és biztosan elhúz vagy 15-20 kocsit is!!! Az ára 16.000.-Ft!!!(az eredeti PMT hajtás ára 22.000Ft és jelen pillanatban nem kapható) Amennyiben valaki nem tudja otthon megoldani a cserét annak nagyon szívesen megcsinálom!!
(#17641) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17640) Válasz Jún 2, 2013
Egy két kép a két hajtásról..

20130602_090...jpg

20130602_090...jpg

20130602_090...jpg
 
(#17642) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17641) Válasz Jún 2, 2013
még ezek vannak hozzá

20130602_090...jpg

20130602_090...jpg

20130602_090...jpg
 
(#17643) HOTotya válasza HOTotya hozzászólására (#17642) Válasz Jún 2, 2013
A fotótárba feltettem a fotókat!!A szerelésről is!
Egy fontos dolgot nem írtam még!
A kuplunghoz fúrni kell,mert másképp nem lehetett megoldani.. 1,7-s fúróval kell megfúrni a műanyagot.
(#17644) Váltógyártó válasza HOTotya hozzászólására (#17643) Válasz Jún 2, 2013
Úgy látom, megint megspóroltam neked egy csomó időt és anyagot! Majd az ötleteimmel kapcsolatos liszenszdíjakat szép lassan ledolgozod!
(#17645) HOTotya válasza Váltógyártó hozzászólására (#17644) Válasz Jún 2, 2013
Inkább tömjed magad az angollal és majd utána firkálj össze vissza! Még kellesz az építéshez úgy iparkodj!!
(#17650) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#17643) Válasz Jún 2, 2013
1)A régi szétkapott alvázról buharáljuk át a fogaskerék védő burkolatot?
2) Az ólomsúlyt rakjuk vissza a szerkocsiba?
(#17652) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#17650) Válasz Jún 2, 2013
Nem azt "csak" ki kell vágni!!!! ahogy a képeken is látod!!(galéria)
Igen a súlyt vissza kell tenni!! Azért próbáltam így megoldani,hogy ne keljen egy műhely az átépítéshez
Összesen két új csavarral rögzíted az alvázhoz a műanyagot(oda kell az 1,7mm-s furat!! Hozd el és kb. fél óra sem kell és megcsinálom!!!
(#17740) róbertke hozzászólása Válasz Jún 4, 2013
(#17742) HOTotya válasza róbertke hozzászólására (#17740) Válasz Jún 4, 2013
Köszi az oldalt,de már ismertem.. valami újat kéne találnod amit még nem láttam Nem válaszoltál még!!! a H0 topikban
(#17745) róbertke válasza HOTotya hozzászólására (#17742) Válasz Jún 5, 2013
(#17746) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#17745) Válasz Jún 5, 2013
Azért némethonban is dívik a "sufnityúning", a szó pejoratív értelmében...

Ad1: nem PIKO motor, a BR75.5 az Gützold volt mindig is, és a motorja is Gützold, nem PIKO.
Ad2: a beépített motor annyiban jogos, hogy csak egy kicsit rosszabb, mint az eredeti.
Ad3: ha az átépítés azért történt (nem olvastam végig), mert az eredeti motor tönkre ment, akkor jogos. Ugyanis ilyen motor már sajnos nincs a Gützoldnál.

Én az ilyen átépítéseket nem szoktam preferálni a kuncsaftoknál, inkább arr szoktam rábeszélni őket, hogy igyekezzünk megőrizni az eredeti gyári állapotokat. (De lehet, hogy ez csak az én heppem...)

Szerintem egy képen látható állapotú régi Gützold BR75.5 sokkal többet ér gyári állapotban.

BR75_5_1.jpg

BR75_5_2.jpg
 
(#17748) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#17746) Válasz Jún 5, 2013
1)Mester, én is Gützold nevet írtam a kép címének.
2)Guggolós fordítása szerint is az általad feltételezett hiba adott okot erre a cserére.
3)Ha nálam is ilyetén helyzet állna elő, akkor "tuningnak" Mashima, Nagy-Bühler lenne a sorrend ....persze a rendelkezésre álló tartalékok kimerülése esetén ...
Lapozás       13/65    
Frissek
  2024. Márc, 28. Csü
22:48:51
  Jelenleg 14 fő olvassa az oldalt
Hirdetés