Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » TT klubtopic
TT klubtopic
Témaindító: sunocske, idő: Okt 1, 2012
Témakörök:

Lapozás       378/440    
(#54779) ponTT válasza masTTertape hozzászólására (#54777) Válasz Jan 4, 2017
Hálás köszönet!
(#54782) G.F. Rákoskeresztúr válasza angyal.marci hozzászólására (#54774) Válasz Jan 4, 2017
Látod Marci, ezér érdemes időt szakítani arra a havi egy klubtalálkozóra!
Mindig be szoktam vinni, ha valami publikusat készítek, és az már megfelelő állapotban van ahoz, hogy a nyilvánosság elé tárjam.

Ez meg az elmúlt egy óra produkciója!
Köszönet a segítségért érte Robinak, és az Attilának!
Már készítem is a hozzá valót, hagy menjen mielőbb az öntödébe!

DSCN5516.JPG
 
(#54794) csíkosháTTú hozzászólása Válasz Jan 5, 2017
Aktuális az időhöz...

zúzmara.JPG
 
(#54795) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#54794) Válasz Jan 5, 2017
Reméljük hamarosan eljön...

tavasz (1).JPG
 
(#54796) csíkosháTTú válasza csíkosháTTú hozzászólására (#54795) Válasz Jan 5, 2017
Majd eljön ez az időszak is...

Részletekért kattints ide!

ősz1.JPG

ősz2.JPG
 
(#54800) Frankye válasza csíkosháTTú hozzászólására (#54796) Válasz Jan 5, 2017
Szépek ezek a fák, meg az előző (két) hozzászólásban lévők is, bár ott a "színes" egy kicsit hivalkodónak tűnik nekem. De persze lehet, hogy a kép csalóka. (A "havas" variánsuk nekem jobban tetszik.)
(#54802) G.F. Rákoskeresztúr válasza csíkosháTTú hozzászólására (#54796) Válasz Jan 5, 2017
Mi az Mesterem, feladtad a villamos szakmát, azt beálltál az erdészethez?
Tetszenek a virágzó fák, klasszak, ötletesek!
(#54803) csíkosháTTú válasza G.F. Rákoskeresztúr hozzászólására (#54802) Válasz Jan 5, 2017
Neeem, csak van két "kertész", akiknek van szabad kapacitásuk. Én ki sem látszok a megszokott teendőim közül. A január oTT folytatódik, ahol a december abbamaradt...
(#54804) rwirtz hozzászólása Válasz Jan 5, 2017
Sziasztok!

A Tillig BR212-es ugyanaz a modell (átvették) mint a Modist BR212-ese?

Köszi, Robi
(#54805) G.F. Rákoskeresztúr válasza csíkosháTTú hozzászólására (#54803) Válasz Jan 5, 2017
Már azt hittem ennyire ráér, mert gondoltam akkor megbízom a V43 pilácsainak az előkészítésével!
(#54806) róbertke hozzászólása Válasz Jan 5, 2017
BÚÉK mindenkinek!
EzTT talán ide kelleTT volna beTTennem...
(#54821) etwg hozzászólása Válasz Jan 7, 2017
Van a perfekcionizmusnak határa?

Olasz TT modellek.
(#54822) masTTertape válasza rwirtz hozzászólására (#54804) Válasz Jan 7, 2017
Szia Robi,

A Modist, ahogy a neve is sugallja, Modellbahndistribution, azaz egyfajta képviselet, forgalmazás, tehát önmaga sosem gyártott. Ennek megfelelően a Tillig egyedi megrendelője volt, mint sok más olyan cég, akik tudtak min. 100-250 db-os szériákban gondolkodni.
A jól ismert oldalfolyosós Halberstadti kocsikat pl csak ők forgalmazták egy időben, egészen a 2014-es nyugdíjba vonulásukig. Azután szépen "visszaszálltak" a részegységek és a modellek a Tilligre. Ugyanígy történt a 212-es (ex DB V100) mozdonnyal is. Persze erre konkrétan rákérdeztem az egy évvel ezelőtti nürnbergi vásáron, hogy hogy is van ez, mire - természetesen - egy, a gyártóval szoros barátságot ápoló, magyar modellipari lobbista kijelentette, hogy teljesen új fejlesztésről van szó. Khmmm. Szerintem a Tillig sem ellensége a pénzének, így egy - gondolom - megfelelő megállapodás után felhasználhatják azokat a terveket és öntőformákat, amiket a korábbi, megszűnt cég kizárólagosságának szenteltek: ennek tükrében a mostani 212-esek ugyanazok a modellek, mint a korábbi Modist-ek.
Érdekesség, hogy ettől a cégtől távozott egyik kolléga fejleszt most a Donnerbüchse Köln vállalkozásnak, akik pedig a Tillig által szériában gyártott, főleg belföldi és nemzetközi IC kocsik egyéb, speciálisabb vonatösszeállításokban használatos személykocsijait forgalmazzák, 100-100 db-os kissorozatokban.
(#54837) rwirtz válasza etwg hozzászólására (#54821) Válasz Jan 8, 2017
Nincs... nagyon komolyak a modellek! Főleg a 424...
(#54838) rwirtz válasza masTTertape hozzászólására (#54822) Válasz Jan 8, 2017
Köszi, Gábor! Értem már.
Robi
(#54839) etwg válasza rwirtz hozzászólására (#54837) Válasz Jan 8, 2017
Láttad azt is mennyi részletböl épiti a mozdonyokat. Elképesztö még megrajzolni is.
(#54840) rwirtz válasza etwg hozzászólására (#54839) Válasz Jan 8, 2017
Láttam. A 424-es kerekét vagy 8 rétegből teszi össze. A zsámoly maszkot is. Nagyon precíz, fanatikus a srác.
Kösz a linket!
Robi
(#54841) masTTertape válasza rwirtz hozzászólására (#54838) Válasz Jan 8, 2017
Nincs mit Robi.
(#54874) masTTertape hozzászólása Válasz Jan 13, 2017
Köszönöm Enyedi Lacinak, ilyen arany keze van!

pulyka1.jpg
 
(#54875) etwg válasza masTTertape hozzászólására (#54874) Válasz Jan 13, 2017
Szép!
(#54876) maTTato válasza masTTertape hozzászólására (#54874) Válasz Jan 13, 2017
Szerintem egyáltalán nincs aranyból, mert ha abból lenne, hogyan lenne képes ilyen ékszert készíteni
(#54898) ModELiTT válasza masTTertape hozzászólására (#54874) Válasz Jan 14, 2017
A köszönetet elfogadom,de a mozdony elkészítésében,Gabesz barátomnak,és tettestársamnak is igen jelentős része van !!!
Nélküle nem jött volna létre !!
Már mások is mondották,hogy forróaranyba kellene foglalni a kezemet,mind a kettőt !
(#54909) masTTertape hozzászólása Válasz Jan 15, 2017
Ha nem haragszotok, közzétennék egy nem vasúti témát. Ma délután 16:30-kor lesz látható a Duna World műsorán az az 50 perces portréfilm, amit Szepsy István mádi csúcsborászról forgattunk 6 éven keresztül. Annyi kapcsolódása van a vasúthoz, hogy Mádnak van egy eléggé levitézlett állomása, ahol megfordultam kamerámmal egy korábbi filmhez.
A mai műsor előzetesét ITT nézhetitek meg.
Köszönöm!
Gábor
(#54910) masTTertape válasza ModELiTT hozzászólására (#54898) Válasz Jan 15, 2017
Természetesen Lehoczki Gabi nevét sem szabad kihagyni a szép mozdonyok említése során.
(#54929) M298 hozzászólása Válasz Jan 16, 2017
Dokumentációim között leltem rá. Hosszú Lajos barátom 1994-ben a Nemzetközi vasútmodellező Kiállításon terepasztalt irányít. Most már elnézem Neki, hogy H0-s volt.

Hosszú Lajos...pdf
 
(#54930) masTTertape válasza M298 hozzászólására (#54929) Válasz Jan 16, 2017
Pista, a cikket nem tudod beszkennelni?
(#54947) M298 válasza masTTertape hozzászólására (#54930) Válasz Jan 17, 2017
Cikk a 41. Nemzetközi Vasútmodellező Kiállításról.

1994-es vasú...pdf
 
(#54977) Frankye moderátori hozzászólása Válasz Jan 19, 2017
Néhány hozzászólás a tématartás érdekében áthelyezve ide.
(#54992) etwg hozzászólása Válasz Jan 20, 2017
Megbontom az állovizeket.
Nem messze a magyar határtol a tiszolci fogaskerekü közelében lesz egy TT-s modul találkozo május végén.

Ime a honlapjuk:

Kokavai modellklub
(#54993) hoTTo válasza etwg hozzászólására (#54992) Válasz Jan 21, 2017
Modulos csapatunk tud róla, tavaly is volt ez a miting, hárman voltak is tőlünk kint egy napos látogatóban.
(#54994) etwg válasza hoTTo hozzászólására (#54993) Válasz Jan 21, 2017
Irtatok beszámolot?
(#54997) saetta válasza etwg hozzászólására (#54992) Válasz Jan 21, 2017
Klassz nagyon.
(#54998) etwg válasza saetta hozzászólására (#54997) Válasz Jan 21, 2017
Ne nekem köszönd, én csak a linket raktam be... sajnos még eddig alkalmam sem volt náluk járni, de már tervben van.
(#55000) saetta válasza etwg hozzászólására (#54998) Válasz Jan 21, 2017
Majd megkeresem a modulosokat (biztos rendes fejek), aztán ellátogatok velük oda.
Ez a hoTTo arc szerintem modulos.
(#55001) saetta válasza saetta hozzászólására (#55000) Válasz Jan 21, 2017
Emiatt gondoltam.

20170121_133...jpg
 
(#55002) hoTTo válasza saetta hozzászólására (#55001) Válasz Jan 21, 2017
Viccelődsz, mikor mások itt komoly eszmecserét folytatnak.

Te is modulos vagy, és te sem voltál, ahogy én sem, tavaly Hnustában (vagy hogy kell írni). Dénes, Luxi, Szilas voltak kint, egy napra, vonatot vezettek.
(#55003) hoTTo válasza etwg hozzászólására (#54994) Válasz Jan 21, 2017
Én nem voltam kint tavaly. Talán Dénes tett ki a facebook oldalunkra valamit. Vagy a Horky klub (Zsolna) facebook oldalán lehetnek még képek...
(#55004) jáTékTigris hozzászólása Válasz Jan 21, 2017
Sziasztok!

Önürítős vagonban szeretnék segítséget kérni.
A Tillig Falls/Fals (pl 15300-as, 15290-es és 15280-as sorozatok) festési variánsain túl, van-e még a kínálatban olyan szén/kőszállító vagon, aminek az oldala mozgatható?
Szerintem a PIKO Falns, Karsei oot, de még a Tillig 15170-es sorozata is fixen rögzítettnek tűnik, amivel hiában állnék fel egy önürítős hídra, várhatnám, hogy potyogjon a rakomány
Köszönöm segítségetek.
(#55005) etwg válasza jáTékTigris hozzászólására (#55004) Válasz Jan 22, 2017
Kell egy vagonforditot épiteni, az kifordit mindent.

Rotary
(#55006) etwg válasza etwg hozzászólására (#55005) Válasz Jan 22, 2017
bocs duplán ment el.
(#55007) jáTékTigris válasza etwg hozzászólására (#55005) Válasz Jan 22, 2017

Kár, hogy ez még nem az én szintem.
(#55009) etwg válasza jáTékTigris hozzászólására (#55007) Válasz Jan 22, 2017
Hogyhogy nem?
(#55011) hoTTo válasza etwg hozzászólására (#55005) Válasz Jan 22, 2017
Hú, egy ilyen TT-s modul garantálná, hogy mindig tömegek álljanak előtte a kiállításokon. Nagyon jól néz ki!!!
(#55012) jáTékTigris válasza etwg hozzászólására (#55009) Válasz Jan 22, 2017
Vésősoron, jobban belegondolva, ehhez csak egy TT méretű hídat kell feltuningolni, pár szervó mororral ellátni.
Azért utánanéztem a dolognak, mert minden tanácsot érdemes megfontolni, a Model Railroader foglalkozott vele lassan 10 éve, ott bukkantam az összeszerelésére.
Mivel én még csak a padló alatti / szintben működő MTB váltómotorok beszerelését végzem, ehhez képest, ez azért már egy felsőbb osztály. Ha minden váltó és sorompó rendben működik, akkor jöhet már ez is
(#55013) hoTTo válasza jáTékTigris hozzászólására (#55004) Válasz Jan 22, 2017
Igen, csak a "régi" önürítősöknek nyílik az oldala. Az újak nem, sem a Karsei, sem a Piko, sem a Busch, és a Tillig új formái sem. Építsd meg etwg ötletét!
(#55014) etwg válasza jáTékTigris hozzászólására (#55012) Válasz Jan 22, 2017
A legegyszerübb (mint a valoságban is) az egész "forditot" beépited egy csarnokba ( télen ott melegiteni is kell a tartalmat, különben ugy sem ürül ki). Igy azon áthuzod a vonatot és már ki is van üritve. Azaz nem kell müködö fordito, legfeljebb egy elektromágnes ami kiszippantja a kocsik tartalmát.
Amugy ez a mai divat, a bonyolult (és drága) önüritö kocsikat kisorozzák és sima magasoldalu nyitott teherkocsikkal szállitják a szenet (amiket azután kiforgatnak).
(#55015) etwg válasza hoTTo hozzászólására (#55011) Válasz Jan 22, 2017
Van egy félkészen ( nem lett beépitve TTe-ben), ha esetleg érdekel elado:


IMG_2312.JPG

IMG_2314.JPG
 
(#55017) sunocske válasza etwg hozzászólására (#55014) Válasz Jan 22, 2017
Körbuktató egyébként a neve
(#55018) etwg válasza sunocske hozzászólására (#55017) Válasz Jan 22, 2017
Na jo (azért a féltucatnyi hazai berendezés miatt még nem biztos, hogy nevet is kell neki találni...... , de köszönjük, s igyekszem majd emlékezni is rá).
(#55033) DinoTT válasza etwg hozzászólására (#55015) Válasz Jan 22, 2017
TT-ben hogyan lehetne megoldani a kuplungok problémáját, mert ami videón van illetve az összeszerelési linken ott valami elforduló kuplungot használnak.
Lapozás       378/440    
Frissek
  2025. Aug, 09. Szo
23:19:28
  Jelenleg 21 fő olvassa az oldalt
Hirdetés