|
Netes videók
|
Témaindító: Csukló, idő: Júl 22, 2010
Témakörök:
|
|
(#879) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Avagy ezt nézd meg! |
(#880) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
|
(#883) Topi válasza Csukló hozzászólására (#880)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Ez jó! Ilyet még nem láttam... Csak hogy a régi módszerrel hogy csinálják. |
(#888) lidi hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
|
(#889) Topi válasza lidi hozzászólására (#888)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Itt tényleg a kifarolásnál lehet nagyot "koppanni". |
(#893) Csukló válasza Topi hozzászólására (#889)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Én csak egy jó vészfékezést néznék meg, no nem a szánkóról!!! |
(#895) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
|
(#906) SzerNoh válasza Csukló hozzászólására (#895)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Nem rossz de engem ez fogott meg: PFT gép |
(#912) SzerNoh válasza SzerNoh hozzászólására (#906)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Viszont egy kérdés... ez mit csinál?
PFT gép 2 |
(#914) Csukló válasza SzerNoh hozzászólására (#906)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
|
(#924) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#912)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Az ágyazatot igazítja/tömöríti. Szerintem. |
(#934) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#924)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
vagy csak unalomból végig ment a pályán.. |
(#935) Topi válasza SzerNoh hozzászólására (#934)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Ez jó... Unalomból elpöfög többszáz liter üzemanyagot. |
(#937) SzerNoh válasza Topi hozzászólására (#935)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
miért valaki meg támasza a lapátot... |
(#956) SzerNoh válasza SzerNoh hozzászólására (#937)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Régen a neten találtam ezt a képet... |
|
(#957) Csukló válasza SzerNoh hozzászólására (#956)
|
Válasz •
|
Júl 22, 2010 |
|
Így jó |
(#979) Frankye válasza Topi hozzászólására (#935)
|
Válasz •
|
Júl 23, 2010 |
|
Óh, ez nem olyan nagy szám... Ennél többet elpöfögnek teljességgel értelmetlen okokból. |
(#997) Sparky hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 23, 2010 |
|
|
(#998) SzerNoh válasza Sparky hozzászólására (#997)
|
Válasz •
|
Júl 23, 2010 |
|
Nem rossz a zöldkártyája már rég oda lehet....
Viszont itt a nyers erő M62 271 |
(#999) balatonperes válasza SzerNoh hozzászólására (#912)
|
Válasz •
|
Júl 23, 2010 |
|
" AKT ", azaz Aljzat Köz Tömörítő, ráadásul a 412-es psz.-ú.
Nem unalomból közlekedik. Egy ágyazatszabályozó komplett géplánc oszlopos tagja.(a rajta lévő szám, a 3-as azt jelzi,hogy hányadig az adott gépláncban)
Egy ilyen gépláncban van egy ASA, egy ARG, és,ha igaz két TOPI,azaz AKT.( topi a beceneve vasutas berkekben)
De már jó ideje éjszaka végzik ezeket a munkákat, de azért vannak kivételek is. |
(#1001) SzerNoh válasza balatonperes hozzászólására (#999)
|
Válasz •
|
Júl 23, 2010 |
|
Köszönöm, most már értem ! |
(#1003) balatonperes válasza SzerNoh hozzászólására (#1001)
|
Válasz •
|
Júl 23, 2010 |
|
Szívesen,máskor is. Ha tudom valamire a választ. |
(#1013) Csukló hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 23, 2010 |
|
|
(#1014) Topi válasza Csukló hozzászólására (#1013)
|
Válasz •
|
Júl 23, 2010 |
|
Csukló mester: Kapaszkodni érdemes
Híres, Nagy villamos vezető lettél. |
(#1028) Bubu hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 24, 2010 |
|
Sziasztok ! csatlakoznék én is pár videóval majd
elsőképpen egy ilyen videó mert nagyon szeretem a taurusokat!
taurustali |
(#1032) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#1013)
|
Válasz •
|
Júl 24, 2010 |
|
Hoppácska, ki van a TV-ben?!
Gratula, Csukló Mester! |
(#1083) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
ROCO-Imagefilm
Bővebben: Link
Mondjuk németül nem nagyon tudok, de a képek alapján megértem a mondanivalót |
(#1085) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1083)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Azért az egy kicsit ciki, hogy a felsővezetékes pályán a villanygépek leeresztett áramszedővel járnak! (Értem én, hogy féltik az áramszedő-készletet, de a saját termékükben - ti.: felsővezetéki rendszer - nem bíznak meg annyira, hogy rá merjék engedni az áramszedőt?! ) |
(#1086) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#1085)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Hát mondasz valamit, de azért el lehet nézegetni, mi hogyan készül
Még egy videó |
(#1087) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1086)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Az elsőben a motoros mozgatású ajtók viszont hihetetlenül jól néznek ki. (Szívesen dolgoznék ott, ennyi csinos csaj között, csak az asszony meg ne tudja! ) |
(#1088) SzerNoh válasza Frankye hozzászólására (#1087)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
pszt.... tudunk titkot tartani |
(#1089) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1088)
|
Válasz •
|
Júl 26, 2010 |
|
Köszi! |
(#1101) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
|
(#1103) Frankye válasza SzerNoh hozzászólására (#1101)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Ez marha jó! Főleg a vezetőállás-nézet tetszik nagyon.
(Megjegyzem, hogy az áramszedő itt sincs felengedve a villanygépeken, a drót alatt... )
Apropos! Megfigyeltétek? Baljáratú a közlekedése. |
(#1115) SzervízMacska válasza Frankye hozzászólására (#1103)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Valóban furcsa egy ilyen részletességgel kidolgozott pályán a tökig lehúzott áramszedőket nézegetni.
Idézet: „Főleg a vezetőállás-nézet tetszik nagyon.”
Sokat dobott volna rajta, ha az alagútban felkapcsolják a mozdony fényszóróját. Amúgy csodálatos a kivitelezés. |
(#1118) Frankye válasza SzervízMacska hozzászólására (#1115)
|
Válasz •
|
Júl 27, 2010 |
|
Idézet: „Sokat dobott volna rajta, ha az alagútban felkapcsolják a mozdony fényszóróját. ”
Igen, ez tényleg hiányzott a videoban. Jó lett volna... |
(#1136) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1101)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Az áramszedőt valóban felengedhették volna |
(#1137) cs.csaby válasza SzervízMacska hozzászólására (#1115)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Idézet: „Sokat dobott volna rajta, ha az alagútban felkapcsolják a mozdony fényszóróját.”
A kamera nem túl érzékeny, lehet, ment az a fényszóró, csak nem érzékeli... |
(#1138) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#1137)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Hmm. Ez igaz. (Erre nem gondoltam.) |
(#1141) Misi Misi válasza cs.csaby hozzászólására (#1136)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Valahol olvastam, hogy a Wunderlandban sose eresztik fel az áramszedőket, "biztonsági okokból", mert anélkül is állítólag napi 30 vonatbaleset történik. Kicsit furcsa, hogy ha ennyire komolyan meg van építve ez az egész, és ráadásul a vonatok is Roco, Marklin.. stb., szóval elég márkásak, akkor hogy tud még így is kisiklani? Lehet, hogy a váltókörzetekben rosszul állítják át a váltókat és egymásba szaladnak? |
(#1146) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1137)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
úgy általánosságban mindenkinek.... kamerás vonatoknál a kamerát nem a mozdonyba teszik be...(lehet olyat is szállóoptikás kamerával) hanem előtte egy lapos kocsira teszik rá, és azt tolja maga előtt.
Vonatbaleseteknek meg rengeteg oka lehet... pl nálunk is kiállításon egyszer egyik nap siklás nélkül elmegy a Bhv kocsi, másik nap meg állandóan kisiklik egy helyen.
Akkor lehetnek lelkes látogatok.. általában anyukák, apukák akik mutogatják a vonatokat, azok mindig lelöknek valamit az asztalról. |
(#1151) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1146)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
A kamera hogy nem jutott eszembe... Még annó én is nézegettem ezeket a pici rádiós kamerákat vonatozás (aztán RC modellezés) céljából. |
(#1153) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1151)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
ugye-ugye? |
(#1154) cs.csaby hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Video
Egy kis érdekesség mára (tartálykocsi vákuum tesztje) |
(#1155) SzerNoh hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
|
(#1157) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1155)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Ötletes az "I" gerenda a tetején amivel (gondolom én) a markoló rakja a kocsiba
Itt nálunk is így csinálják a soroksári úti rendezőn, csak ott segédmunkás a bobcat a kocsiban... |
(#1160) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1157)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Ha tudja kezelni, és van rá papírja...
(nekem is megvan a könnyű és nehézgépkezelő jogosítványom, 2 éve volt rá pénzem, a gépek mindig is érdekeltek és így "hobbiból" letettem rájuk a vizsgát)
|
(#1163) cs.csaby válasza SzerNoh hozzászólására (#1160)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
Látom nem érted
A segédmunkás csak nyelesdózert kezel, szó sincs motorizációról |
(#1166) SzerNoh válasza cs.csaby hozzászólására (#1163)
|
Válasz •
|
Júl 28, 2010 |
|
ja bocsánat, így már értem |
(#1174) Frankye hozzászólása
|
Válasz •
|
Júl 29, 2010 |
|
|
|
|
2024. Nov, 14. Csü 11:57:06 |
|
Jelenleg 7 fő olvassa az oldalt |
|
|