Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » H0 klubtopic
H0 klubtopic
Témaindító: csíkosháTTú, idő: Márc 14, 2013
Témakörök:

Lapozás       38/39    
(#69096) klimas válasza diginewl hozzászólására (#69095) Válasz Márc 11, 2024
Szia! Köszönöm a segítők nevében is.
A másfél nap? Az csak a teszt volt ! Valóban nincs ennyi időre szükség
Nos a kondenzátoros variációval kezdtem, nekem nem jött be!:rolleyes
Áttértem a LiPo akksira, a töltö-védő panellel együtt (4056-s) általában mindenben befér. Tény, a panel betáp oldalon 5-5,2V-nál többet nem visel el, ezért gondoskodni kell erről feszültségszintről. Menet közben a sínről kapja a töltéshez szükséges energiát ,de lehet USB-ről is "tankolni " a játék előtt-végén a mozdonyt vagy vagont.
A másfél napot 190mAh-s akksi + 15 Led produkálta. Ez a maximum ami előfordulhat nálam egységenként.
A Ludmillát nem teszteltem időre, a fehér LED-k elé (1206-s)510 Ohm-t a pirosak elé 680 Ohm-t tettem, lehet akár több napig is világítana. Az is igaz, nem világítanak teljes fénnyel, de nekem ennyi is elég.
Most érkeztek meg a 25 mAh-s akksik, ezek sokkal kisebbek kb. hüvelykujj köröm méretűek. Ezek aztán mindenhol elférnek. Indul a működési idő teszt.

(#69097) klimas válasza klimas hozzászólására (#69096) Válasz Márc 11, 2024
Van még néhány tervem ebben a témában. Az öreg, régi senkineksemkell vagonokon fejlesztem a rutint

A nagyobb falat a Le Capitole szerelvény lesz, ha minden sikerül, akkor az 1 mm-s dugó-aljzat fogja egyik vagonról a másikra átvinni az energiát. A csatlakozó külső méretei 4,5x2,5x2mm összedugva és előre vezetékezve jött .
A pogyászkocsiban szinte korlátlan hely van az energia tárolónak, nem kell vagononként az akksis áramkört kiépíteni. Az étkező kocsi a kihívás,ott az asztalokba hangulat lámpa imitációt tervezek csapos / torony 2mm-s leddel. Kipróbáltam, ezres papírral megcsiszoltam a csap oldalát, kellemes sejtelmes fénnyel világít oldalt is nemcsak a csap végén.
Ez az elképzelés.
(#69099) klimas válasza klimas hozzászólására (#69097) Válasz Márc 11, 2024
Természetesen tisztában vagyok vele, hogy ez az egész csak közelíti a digitális világot. Az, amit sikerült összehozni, nekem bőven elegendő és azért kikancsintva a jövőre, ahol lehet , számolok vele, az utódoknak is hagyok némi tennivalót. A Ludmillánál pl. a középső fény, ha kell majd külön kapcsolható lesz. a led áramkörök openkollektorosra vannak kialakítva.

Más! Hallott valaki a SUSU motorról ? Esetleg beszerzési lehetőséget tud-e valaki?
Ez a motor beépíthető pl. a LIMA/FLM dobmotor helyére, ilyen infót kaptam.
Közben bóklásztam a világban és a Ringfield motort is írják, mint kiváltó motor.
(#69100) etwg válasza klimas hozzászólására (#69099) Válasz Márc 11, 2024
Idézet:
„. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy ez az egész csak közelíti a digitális világot. ”

Örülj neki a hétvégi szuper kiállitáson egyedül a DCC modulrendszeren állt többnyire a forgalom. Minden más terepasztal és modul rendszer müködött és ezt nem én vettem észre, hanem a fiam aki még kaphato az ilyesmikre. Panaszkodott, hogy vagy tizszer volt ott, de egyszer sem mentek a vonatok, pedig lett volna mit nézni meg fényképezni.
(#69101) etwg válasza klimas hozzászólására (#69099) Válasz Márc 11, 2024
A SUSU motorokhoz csak annyit, higy szinte csereszabatos a Märklin meg FlLM illetve Lima motorokkal. A baj hogy csak max 6 voltra mennek, de messze nem olyan teljesitményü mint bármelyik eredeti. Igy gyakran a legkisebb tulterhelés is simán megöli. Érdekes modon a Märklin ugyanilyen motorokat épit a nagy 1-s méretü fém modellekbe is. Nos ott 5 percet birt ki, csupán azért mert a cimborám elfelejtette 6 Voltra redukálni a motorra juto feszültséget.
Szoval inkább kerüld.
(#69102) klimas válasza klimas hozzászólására (#69099) Válasz Márc 11, 2024
A Ringfielddel kapcsolatban félre értettem valamit, vagy az angol több motorra adja ezt az elnevezést.
(#69103) klimas válasza etwg hozzászólására (#69101) Válasz Márc 11, 2024
Igen, erre felhívta a figyelmemet a régi tulaj. Sikerült vennem tőle /gombokért/ egy BB 9210 Le Capitole mozdonyt , ez az ami a 200-s utazót tudta a múlt században.
Ebben cserélt motort és mondta hogy iszonyatosan gyors, kirepül a kanyarban. Naná, ha 12-t kap 6 helyett ...
Na szóval, újjabb feladat....
Viszont egy nagyon rendes német eladótól sikerült beszerezni eredeti fogaskerekeket , motor pajzsot (a csapágy miatt), forgórészt a LIMA /FLM stb. motorhoz,úgyhogy a SUSU motor csak akkor ha minden kötél szakad
Amivel bajban vagyok, azok a szénkefék. illetve bronzkefék. Egyenlőre nem találtam itthon kereskedőnél kerek keféket. Az átmérő 2,8 mm.
(#69107) etwg válasza klimas hozzászólására (#69103) Válasz Márc 12, 2024
A szénkeféktöl régebben irtam. Szerezz be hagyományos AA szén - cink ceruzaelemeket. ( arrol ismered fel, hogy a külsö boritásuk nem fémlemez. Azokbol ki lehet nyomni a plusz polust alkoto szénrudat. Az átmérö kb 3 mm. Furogépbe fogva smirglivel csökkenteni lehet az átméröt. Finom fürésszel meg darabolni lehet.
Ha nem találsz ilyen elemet, akkor több munkával bármelyik villanymotorba gyártott szénkeféböl lehet ilyent faragni.
Sok sikert.
(#69109) klimas válasza etwg hozzászólására (#69107) Válasz Márc 12, 2024
Köszönöm a tippet. De én inkább a magas réztartalmú, leánykori nevén bronzkefét gondoltam használni. Bár ez jobban nyalódik viszont nem olyan kemény mint a szén. Azokat a vékonyka kommutátor lemezeket sajnálnám idő előtt elkoptatni. Szerencsére van még időm, a meglévő kefék elég hosszúak még és csak tartalékolni szándékozom.
Találtam az egyik kereskedésben Roco kefét , megnézem.
(#69111) etwg válasza klimas hozzászólására (#69109) Válasz Márc 12, 2024
Hidd el semmi jelentösége nincs. Az a szén sem olyan kemény mind gondolod és volt idö amikor az eredeti kefék is szénböl voltak söt nem ritkán réz/bronz szövet alkotta a “szénkefét”
(#69184) klimas válasza etwg hozzászólására (#69111) Válasz Márc 22, 2024
Megoldódott a szénkefe kérdés és a susu motor is. Szénkefe ROCO , kicsit bronzos,pont amit elképzeltem a motor kiváltása pedig innen, ha jók lesznek a méretek. Látom van néhány verzió.......
Bővebben: Link
DC 12 V-s is van nekik meg 6 V-s is. Szerintem szállítással együtt 2 garnitúra átalakító készlet is barátságos áron van ( persze nem a mostani kurzus mellett)

Link javítva.
(#69185) diginewl válasza klimas hozzászólására (#69184) Válasz Márc 22, 2024
Hogyan tudod leszedni a Fleischmann motor tengelyéről a fém a fogaskereket???? Nekem nem jön le.
Agylehúzó kellene hozzá???
(#69186) diginewl válasza diginewl hozzászólására (#69185) Válasz Márc 22, 2024
Amúgy egy kicsit el vagyok kenődve...
Van több Fleischmann körmotoros (rundmotor) BR55, BR38 stb mozdonyom H0-ás. Olyan krepegő hangjuk van, dízelnek simán elmennének magasabb fordulatszámon. Érdekes módon a lassúmenetük egész tűrhető, de amikor gyorsabban mennek.... Gondolkodom, hogyan lehetne őket lecsendesíteni. A motort nem szívesen cserélném ki... Vékonyabb szénkefével lehet valamit javítani rajta?

Itt agylehúzóval szedi le a fogaskereket.... honnan lehet ilyent venni???
Agylehúzó FL körmotorról
(#69187) etwg válasza diginewl hozzászólására (#69186) Válasz Márc 22, 2024
Szia

Többek között innen:

Fohrmann

De volt ilyen eszköz a kedvenc kinai boltban is.
Valamikor a NWSL is gyártott ilyen eszközt.

Ami a hangot illeti az nem a motorbol jön hanem a használt fogaskerekekböl. Nekem is van egy 1-s méretü Märklin mozdonyom ugyanilyen áttétellel. Sem a figak alakja sem a fogaskerekek tengelye inkább a játékkategória mint finommechanikai remekmü.
Én is azon gondolkodok ( szerencsére van elég hely, higy a fogaskerekekre ahol lehet egy vastag nehéz alátétet ragasztok megnövelni a kerekek tömegét az elsö vagy talán minden fokozatra nyomtatok egy takaró kasznit, ami tenne némi hangtompitást.
(#69190) klimas válasza diginewl hozzászólására (#69185) Válasz Márc 23, 2024
Nekem Lima van, ezen műanyagból van a fogaskerék.
Az átalakító szettben adnak kétféle fogaskereket, az egyik a Limához a másik a Hornby-hoz való.


(#69191) etwg válasza etwg hozzászólására (#69187) Válasz Márc 23, 2024
Illusztrácioként ilyen kaphatok. A bal oldali a volt NWSL lehuzoja a jobboldali az ujabb kinai.

IMG_7183.jpeg
 
(#69192) klimas válasza klimas hozzászólására (#69184) Válasz Márc 23, 2024
T. Moderátor! Légyszíves javítsd ki a linket, a végén a " / " jel nem kell .
Köszönöm. (69184 )
(#69193) Frankye moderátori válasza klimas hozzászólására (#69192) Válasz Márc 23, 2024
Javítva.
(#69194) diginewl válasza etwg hozzászólására (#69191) Válasz Márc 23, 2024
Vettem egyet 2000FT, free shippinggel jön (jobboldali verzió).
Kicsit szórakozom majd vele, ha itt lesz.
(#69195) etwg válasza diginewl hozzászólására (#69194) Válasz Márc 23, 2024
Ha nehezen jön le a fogaskerék ( sajnos elöfordul) akkor két olyan fémlemezt kell csinálni, mint a kép bal oldalán a NWSL alkatrésze. Ezekel két oldalrol a fogaskerék meg a motor közé kell dugni ( ezért néha a vastagsága is lényeges, de ne legyen rézböl vagy alubol). Nekem horganyzott lemezekböl vannak. Ezen lemezek feladata, hogy leárnyékolják (védjék) a motort.
S most jön az attrakcio.
Egy gáz öngyujtoval ( vihargyújtó) pár másodpercre megmelegitem a fogaskereket - de csak azt. Majd gyorsan felszerelem a lehuzot ( azt érdemes elöre beállitani) és igy mozditom meg a fogaskereket. Optimális esetben elférnek a védölemzek is, akkor mikor már feszül a lehuzo ujra lánggal melegiteni lehet a fogaskereket.
(#69197) JZoli válasza etwg hozzászólására (#69191) Válasz Márc 24, 2024
Ehez a kínai lehúzóhoz megkaphatnám a linket?
(#69198) etwg válasza JZoli hozzászólására (#69197) Válasz Márc 24, 2024
Például itt:

Lehuzo/ Abzieher/puller

Leirtam 3 nyelven hogyan kell keresni és találni.
(#69200) klimas hozzászólása Válasz Márc 24, 2024
Üdv! Egy szerelvény , a Le Capitole, vagon besorolását tudja-e valaki? Próbáltam videókat keresni vagy wikipédiázni, kevés sikerrel.
Szentségtörés-e ha a sorrend (nálam) mozdony>pakkvagon> fülkés vagon > étkező > a többi fülkés vagon. A vagonvilágítás miatt fontos lenne tudnom.
Vagy csak egyszerűen állítsam össze a saját elképzelésem szerint ?
(#69201) róbertke válasza klimas hozzászólására (#69200) Válasz Márc 24, 2024
Hol kerested??
SNCF La Capitole?
Nekem pár másodperc alatt feldobott a Guggolós ezernyi dolgot.
BB9281 + 3db SNCF A9 + 1db SNCF WRU (étkező kocsi) + 2db SNCF A9 + 1db SNCF A7D + 1db VRU (generátoros kocsi)

037.jpg
 
(#69202) róbertke válasza klimas hozzászólására (#69200) Válasz Márc 24, 2024
Találtam egy kocsiszám szerintit:

038.JPG
 
(#69203) róbertke válasza klimas hozzászólására (#69200) Válasz Márc 24, 2024
SNCF A4Dtux generátoros kocsi
Utaztam vele egyszer életemben. Hangtompítás és rezgéscsillapítás tökéletes. Erről a kocsiról táplálják a szerelvény elektromos hálózatát - világítás, légkondi, fűtés, kocsmakocsi, stb. A generátoros része volt a vonat zárlámpás vége.

039.JPG
 
(#69205) diginewl válasza JZoli hozzászólására (#69197) Válasz Márc 24, 2024
Üdv! Nekem ez jön:
Ali lehúzó

Color: style 2 (4-ik a sorban)
Ez 2068 Ft szállítással együtt - azaz mégsem a Temu a legolcsóbb...
(#69212) klimas válasza róbertke hozzászólására (#69201) Válasz Márc 26, 2024
OK! Köszönöm , ezeket én is megtaláltam, de nekem afféle szedett-vedett a szerelvényem, összesen 5 vagonom van.
Némelyiken van felirat az oldalán, némelyiken nincs, szóval kicsit zavaros a dolog.
Na mindegy, a mozdony stimmt, utánna praktkus ok miatt jön a csomagszállító. Ide jön bele a vagon világításhoz szükséges kellék, utánna egy fülkés, restaurant és a maradék . A vagonok között. imitálva az igazi csatlásfejeket, 2 eres vezeték viszi a villanyt a LED-hez. Az utolsó vagonba természetesen + zárfény.
Próbálok, amennyire lehet, az eredetire hasonlító valamit összerakni.
Ami még bezavart nekem, mostanság is lehet ROCO szerelvényt kapni, Le Capitole elnevezéssel 4 vagon, ezeken sincs a felirat a vagon oldalán
Nagy élmény lehetett az utazás!!! Gondolom a franciák minden műszaki csemegét bedobtak erre a szerelvényre, nehogy lemaradjanak a németektől!!
(#69234) etwg válasza klimas hozzászólására (#69212) Válasz Márc 31, 2024
Egy kis modellvasut történelem.

Ehhez egy érdekes kép egy kb 50 éves Jouef vasutmodellröl. (Nálunk is elöfordult akkoriban a polcokon).
Az SNCF mozdonyán igy oldották meg a hajtást. Elképesztöen primitiv konstrukcio. Ráadásul a középsö tengely nem is forog ( mert minek? ). Felül a motor szintén egy tányérkerékkel hajtotta a függöleges csapot ami vitte le az energiát a forgovázba. A hajtás a legrosszqbbak egyike ami valaha is létezett. ( a LIMAnál meg a Rivarossinál is elöfordult hasonlo). Amikor a vevök elégedetlenek voltak akkor nagyhirtelen rendeltek az akkori NDKbol ugyanilyan CC mozdonyokat, amibe a PIKO világitást és két motort épitett és 6 tengelyt hajtott - ég és föld a Jouefhez képest. Persze a PIKO mozdonyt olcsobban kellett árulni, mert “keleti vacak”. Manapság is követlezetesen egyforma áron árulják a 2 konstrukciot.
Pedig a PiKO kaszni is szebb mint a Jouefé.
Söt a Jouef pár év mulva még “továbbfejlesztette” a rosszat es az ujabb verziobol kihagyott egy fogaskereket és a képen láthato forgovázban megszüntette a belsö tengely hajtását, azaz a 6 tengelyes mozdonyt csak 1 tenger hajtotta.

IMG_7195.jpeg
 
(#69237) róbertke válasza klimas hozzászólására (#69200) Válasz Márc 31, 2024
Elnézésed a zavarásért, de találtam még
Itt már a modernebb SNCF CC6500 sorozatú mozdony húzza a vonatot.

Francia vona...jpg

Francia vona...jpg

Francia vona...jpg
 
(#69240) klimas válasza róbertke hozzászólására (#69237) Válasz Ápr 1, 2024
Köszi! A mozdony meg van , pihen a polcon. A szerelvény...hááát az azt hiszem várat magára
(#69241) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#69234) Válasz Ápr 2, 2024
Én mind a Jouef, mind a PIKO helyében letagadnám ezeket a "modelleket"...
(#69242) etwg válasza csíkosháTTú hozzászólására (#69241) Válasz Ápr 2, 2024
Az egy más kérdés és jo 50 év különbség a mai igényekhez viszonyitva. De láthatjuk, hogy mit tudott akkor a Piko az akkori keleti technologiával és munkafelfogással és mit tudott a Jouef akiknek akkor is megvolt minden lehetöségük jot csinálni. De ugye minek?
Már John Allen is az 50-s évek közepén rajzolt egy áprilisi viccet, hogy hogyan lehet olcson müködö 5 tengelyes mozdonyt gyártani ipari körülmények között. Hát ugy, hogy a 10 kerékböl elég ha 4 van a sineken és forog, a többi csak zavarná a müködést.
És látjuk, hogy a Pikonak is sikerült a technologia jelenlegi lehetöségei ellenére egy müködésképtelen mozdonyt jo drágán a piacra dobni.
(#69243) róbertke válasza etwg hozzászólására (#69242) Válasz Ápr 2, 2024
Azt árulja el nekem a két "Nemzeti Főgúrú", hogy a Modelliparban miért nem lehet visszahívni egy adott terméket ugyanúgy, mint ahogy például az Autógyárak teszik??
(#69244) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#69242) Válasz Ápr 2, 2024
Mhhh... És jó 50 éve azért ott volt az NDK-ban Zwickau-ban a Gützold (DB V200), vagy Berlin keleti felén a Zeuke & Wegwerth, a későbbi VEB BTTB. Klasszisokkal volt jobb a kortársaknál.
(#69245) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#69243) Válasz Ápr 2, 2024
Mert egy autóban, ha valami baj van, és kiderül, akkor az potenciálisan életveszélyes a közutakon.

A modellvasút is lehet az, ha valaki agyvérzést kap, hogy a 250-650Euro-ért vásárolt modellje hasznavehetetlen*, az a telekhatáron belül van, és másokat nem veszélyeztet.

*: Akkor igaz, ha nem csak gyűjtemény része, hanem használják/használnák arra is, amire való.
(#69248) etwg válasza róbertke hozzászólására (#69243) Válasz Ápr 2, 2024
Ahhoz előbb el kellene ismerni a hibát és lehetne valami javitási készletet összeszedni. ( félek,:hogy az többe kerülne mint a mozdonyka).
És azért ne hidd, hogy az autokat komoly bajokért hivják vissza. Egyszer az enyémet is visszahivták mert a kormányoszlopbqn állitolag hiányzott egy alátét. Sokszor az az érzésem, hogy az ilyen visszahivások inkább csak propaganda maszlagok mint valos hibák.
(#69249) csíkosháTTú válasza róbertke hozzászólására (#69243) Válasz Ápr 3, 2024
Most jut eszembe, voolt rá példa!
A Märklin visszahívta a miniclub "Cab forward" gőzösét pár éve.
(#69250) róbertke válasza csíkosháTTú hozzászólására (#69249) Válasz Ápr 3, 2024
Köszönöm!!!
Én csak arra emlékeztem, amikor az Erkel utcai "Modell Kit 1001 Kft" az első gyártású H0 Roco GySEV TAU -ból az összeset visszaküldte, mert rossz volt a feliratozás festése. Rétfalvi úr egy darabot sem adott el belőle!
(#69252) etwg hozzászólása Válasz Ápr 4, 2024
Na már nemcsak PIKO az egyedüli, ahol rossz konstrukcio is elhagyhatja a gyárat. Nemrég jelent meg két szupersztár közös gyereke (PECO és KATO) egy kis kéttengelyes keskenynyomközü (009) mozdonyka a hires Festiniog vasut mintájára. Én már jo 40 éve csalodtam egy akkori KATO H0 dizelmozdonyban amit a szaklapok az egekbe dicsértek és azota sem igen gyözött meg a KATO a mechanikai konstrukciokkal. Hát ebben a mozdonyban ( hasonlo árban mint a Piko mozdonya) meg egyenesen csalodás amit összehoztak. A mozdonybol a KATO meg a PECO kifelejtette a fémet igy a mozdony még 50 grammnál is könnyebb, és mit csináltak az észkolosszusok: a 4 kerékböl 2-re gumit huztak. Azután jött az ujabb csalodás a KATO “minöségi vasmentes motort” rakott a mozdonyba egy pár grammos lendkerékkel, de nagyon durva csigával. Igy természetesen nem jött ki az áttétel. A csiga ugyan egy baromi nagy fogaskereket hajt, de nincs redukcio, azaz a végleges áttétel 1:20alatti ami egy ilyen pehelykönnyü mozdonynak meg a szuper motornak egyenes szárnyakat ad ( amit kihagytak a modellböl). Szoval 12 Volton egy oválison belül lekörözi a szintèn KATO Shinkanzenét (N méret).
Szerencsére a mozdonynak van szerkocsija ( igaz ott a méret nem stimmel, mert az eredeti mozdonyon a szerkocsi ugyanolyan széles mint a mozdony) ami szintén szedi az áramot ( elöny a PIKOhoz képest) viszont egyik áramszedes sem a kerék futofelületéröl történik, hanem a hosszában osztott keret a keréktengelyröl szedi a delejt. Ez egy ilyen kis és könnyü mozdony esetén sok áramkiesést tud okozni. Arrol meg inkább hallgat az ember amikor kihoznak egy vadiuj konstrukciot 2024ben, de nincs benne semmi elektronika ( világitás, elökészités DCCre stb), pedig fizikai méretben legalább 2x akkora, mint PIKO Kalugája.
Szoval a szaklapok nézete ellenére ezt a konstrukciot nem tartom egyáltalán jonak, mérvadonak, söt inkább nagyon elfuseráltnak és ugy látszik a KATO 40 év alatt sem jött rá, hogy miért nem mérvadoak Europában a modelljei. És itt látni, hogyan élnek vissza a technika adta lehetöségekkel. Csupa minöségi alaktrészböl csinálnak egy nagyon rossz terméket.

IMG_7198.jpeg

IMG_7199.jpeg
 
(#69264) csíkosháTTú válasza etwg hozzászólására (#69252) Válasz Ápr 5, 2024
Idéznék egy Markos-Nádas szöveget:

" Oh, én kaptam nagyon jó kritikát! Times, meg minden News írta, hogy ez very primitive, nem izzadságszagú, nem very take..."
(#69272) diginewl hozzászólása Válasz Ápr 5, 2024
Tiszteletem! Érdeklődöm: H0-ás SB-modellbau körmotorját hogyan kell/lehet rögzíteni? A képeken csak úgy ott van. Lehet hogy ragasztják???? (ugye nem) Nem találok semmi leírást a beépítéssel kapcsolatban.

((amúgy megvan miért - is - hangos a fleischmann dobmotor: egy újabbat most szedtem szét. Ebben már a lendítősúlyos forgórész van. Ez szépen centírozva van, DE a csapágyban meg lötyög a tengely!!! Persze, hogy zajos lesz, akármilyen pontosan is centírozták ki...... A régi forgórészre kicserélve, elcsendesedett a gőzös... )

14079 1.jpg
 
(#69273) etwg válasza diginewl hozzászólására (#69272) Válasz Ápr 5, 2024
Az a csapágyat a valoszinü rossz centirozás verte szét.

Az SB oldal nem ir semmit a rögzitesröl? Ha jol emlékszem csak be kellett ékelni a régi motor lyukába.
Most nézem az SB a ragasztást ajánlja. A motor viszont olyan nyugottan fut, hogy a eddig a modellemböl sem esett ki. Pedig már vagy 10 éve épitettem be.
(#69274) diginewl válasza etwg hozzászólására (#69273) Válasz Ápr 5, 2024
Köszönöm a választ!
Idézet:
„Most nézem az SB a ragasztást ajánlja.”

Láma vagyok, de hol írják ezt a ragasztást??? Már sokszor végigolvastam az oldalukat, de sehol sem lelem.

(#69275) etwg válasza diginewl hozzászólására (#69274) Válasz Ápr 5, 2024
Van ott egy Anleitung a FLM modell átépitésére és ott irják elég rejtéjesen, hogy ragasztani kell.
Nem is értem, valamikor sokkal részletesebb leirások is voltak, de ugy látszik már nem divat. Lehet, hogy valamilyen videot kellene keresni. ( máskép aligha lehet elképzelni az átépitést.)

IMG_7200.jpeg
 
(#69276) diginewl válasza etwg hozzászólására (#69275) Válasz Ápr 5, 2024
Ok, köszönöm!
(#69302) etwg hozzászólása Válasz Ápr 8, 2024
Valami születöben van.


IMG_7201.jpeg
 
(#69312) Lazsi válasza etwg hozzászólására (#69302) Válasz Ápr 9, 2024
Tök jó látni, ahogyan kialakul egy műalkotás!!! Még ilyet!

Első tippre ez egy kéttengelyes tolató-dízemozdony lesz...
(#69313) etwg válasza Lazsi hozzászólására (#69312) Válasz Ápr 9, 2024
Oh ez attol joval nagyobb valami lesz...
(#69314) Lazsi válasza etwg hozzászólására (#69313) Válasz Ápr 9, 2024
Bízom benne, hogy később is lesznek képek róla...

Milyen jó lenne, ha a testvérfórumon (HE) a közelmúltban is emlegetett "Szétszedtem" oldalhoz hasonlóan létezne egy "Összeraktam" oldal...
Még véletlenül se vedd célzásnak...
Lapozás       38/39    
Frissek
  2024. Ápr, 27. Szo
14:26:02
  Jelenleg 4 fő olvassa az oldalt
Hirdetés