Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Cikkek » TT modellek története a tengerentúlon »
TT modellek története a tengerentúlon
Oszd meg másokkal is ezt a Facebook-on!
Írta: etwg, idő: Jan 31, 2013, olvasva: 5298
Lapozás:

A sorozatgyártás

 

Az első modell, ami megjelent a nyilvános forrásokban egy dízel mozdony volt (valami az F, ill. az E tipusok között), valamint ehhez járó,  akkoriban divatos amerikai személykocsik.

A modelleket 2 szettben szállították. Az egyikben az A unit volt (azaz a mozdony egyik végén van csak vezetőállás), 3 személykocsi, valamint egy kör vágánynak elég sínagyag (sín és aljzat).

A diesel mozdony modernizálva

Lent az eredeti alváz, fent egy modern rézöntvény alváz.

 

A másik szettben a mozdony vezetőállás nélküli változata, az ún. B unit volt, Pullmann-, posta- és az ún. observation kocsi, ami a vonatok végén van, és a hátsó platformon egy nyitott tér van kialakitva az első osztályú utasok számára, akik innen gyönyörködhetnek a tájban. Ehhez a szetthez is járt egy csomag sín.

Akkoriban műanyag még nemigen volt, igy a vágányzat is sínszálakból és aljzatokból állt, amit a modellezőnek kellett odahaza leszögelni.

Mindkét szett egyenként  $40,00 dollárba került, ami elég sok pénz volt akkoriban.

Az MR következő, decemberi számában egy újabb, egész oldalas reklám jelent meg,  immár egy NYC Hudson gőzössel, egy boxcar-ral, egy tartálykocsival, valamint egy caboose-sal.

Á teherkocsik

Lapozz...
Lapozás:
Frissek
  2024. Márc, 29. Pé
2:18:22
  Jelenleg 6 fő olvassa az oldalt
Hirdetés