Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » A budapesti metró
A budapesti metró
Témaindító: SzervízMacska, idő: Júl 4, 2010
Témakörök:

Lapozás       8/8
(#4534) Metrós hozzászólása Válasz Jan 7, 2011
Aranyos Mi?

12.jpg

19447_182309...jpg

Másolat - Al...jpg
 
(#4539) Csukló válasza Metrós hozzászólására (#4534) Válasz Jan 7, 2011
Erre csak annyit tudok, mondani, hogy álmodni szabad!
(#4704) Csukló hozzászólása Válasz Jan 15, 2011
(#8863) Metrós hozzászólása Válasz Okt 1, 2012
Ez igen! Másfél éve nem járt itt senki!
(#8892) TTomi válasza Metrós hozzászólására (#4534) Válasz Okt 1, 2012
Szép, fényes, meg új. Igazán betakarhatták volna a "harmonikákat".
Ajánlom figyelmetekbe: Ezt
(#10290) TTomi hozzászólása Válasz Okt 31, 2012
Egy kis kedvcsináló a Metró 4-hez.
Itt.
(#10304) masTTertape válasza TTomi hozzászólására (#10290) Válasz Nov 1, 2012
Azért EZT se hagyjátok ki! Ez talán kicsit szakmaibb megközelítés...
(#10506) tt73 válasza masTTertape hozzászólására (#10304) Válasz Nov 6, 2012
(#10736) TTomi hozzászólása Válasz Nov 13, 2012
Kár hogy nem fejlesztették tovább!
Ezt
(#10741) masTTertape válasza TTomi hozzászólására (#10736) Válasz Nov 14, 2012
Az a baj, hogy a továbbfejlesztés teljes újratervezést jelentett volna, mert csupán két baja volt a konstrukciónak: magas energiafogyasztás és magas ár. És a '80-as évek végén ezek a paraméterek sehogy nem feleltek meg.
(#10746) reszelozsir válasza masTTertape hozzászólására (#10741) Válasz Nov 14, 2012
Igazából a Ganz a G1 óta nem foglalkozott metróval, és ugye ez idő alatt kikopott majd két generáció a gyárból, no meg a technika fejlődése. A G2 tapasztalatgyűjtés lett volna egy sorozathoz (proto lévén ugye), de jött a "korszakváltás" és mint akkor minden, ez is annyiban maradt. Azért szerencsésnek érzem magam, hogy anno még gyerekfejjel ott lehettem egy próbafutáson és az utolsó útján is végig mehettem vele.
(#10813) masTTertape hozzászólása Válasz Nov 17, 2012
November 10-től kezdve, építészszakmai kiállítás van a Városmajor u-i Barabás villában az M4 állomásairól. Érdemes megtekinteni, mert nagyon szép fotók, filmek is illusztrálják az építkezés jelenlegi állapotát.
(#10825) Frankye válasza masTTertape hozzászólására (#10813) Válasz Nov 17, 2012
Némi gonoszkodással:
Idézet:
„építkezés jelenlegi állapotát”
azaz a 20 évvel ezelőttit?
(#10828) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#10825) Válasz Nov 17, 2012
Nem egészen. 2004-ben kezdődött az M4 építészeti kivitelezése és a felszín alatti beruházások zöme gyakorlatilag kész van.
Vagy pedi nem értem...
(#10857) Frankye válasza masTTertape hozzászólására (#10828) Válasz Nov 18, 2012
Csak gonoszkodtam. Természetesen tudom, hogy azért nem 20 éve kezdődött a M4 építése, de sok, és főleg látványos haladás sokáig nem volt az ügyben. Úgy egy bő éve, vagy talán kettő, hogy szemmel látható haladás is látszik benne.
(#10863) masTTertape válasza Frankye hozzászólására (#10857) Válasz Nov 18, 2012
Hát a lényegi haladás a föld alatt zajlik, ezért nem látszik semmi. Sajnos a kommunikáció elég béna, így a közvélemény nem is értesülhet a pontos állapotokról.
(#10869) Csukló válasza masTTertape hozzászólására (#10863) Válasz Nov 19, 2012
Sajnos a fúrási tevékenység is csak pár éve kezdődhetett, így nem volt mi haladjon a föld alatt..

Amúgy a 4-es metró kapcsán azt a nem szerencsés döntést, hozták, hogy csak akkor tudnak az alagútfúró palyzsal áthaladni az állomáson, ha az már szerkezetileg elkészült.
(#10877) masTTertape válasza Csukló hozzászólására (#10869) Válasz Nov 19, 2012
Valahol ez érthető is, amikor keveredik a résfalas mélyépítés a bányászati (pajzsos) alagútásással. Az állomások tektonikáját a felépített kockák, állomási tömbök statikájával lehet kordában tartani úgy, hogy abba lézeres pontossággal érkezik a pajzs. És ez így is történt. Talán pár mm eltérés volt a kitűzéshez képest. Ebben a vegyes talajban ez igazán nagy bravúr.
Lapozás       8/8
Frissek
  2024. Ápr, 26. Pé
22:47:35
  Jelenleg 24 fő olvassa az oldalt
Hirdetés