Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Villamos Tehermozdony (Minden ami MUKI)
Villamos Tehermozdony (Minden ami MUKI)
Témaindító: Csukló, idő: Jún 23, 2010
Témakörök:

Lapozás       2/3    
(#1477) SzervízMacska válasza Balu002 hozzászólására (#1476) Válasz Aug 10, 2010
A kereke pont egy sín magasságnyira van a talajtól. Szerintem kérdezd pontosítva, mely alkotó elemének távolságára vagy kíváncsi, mert így elég nehéz válaszolni...
(#1478) Balu002 válasza SzervízMacska hozzászólására (#1477) Válasz Aug 10, 2010
Talajtól a tetejéig mekkora a távolság, én arra gondoltam, mert nem találtam olyan jellegrajzot amin ez rajta van, méretarányosan meg nincs lehetőségem kinyomtatni sajnos.
(#1479) Balu002 hozzászólása Válasz Aug 10, 2010
Ja, és még a jármű teljes szélességére is kíváncsi lennék, ha tudja valaki.
(#1486) Csukló válasza Balu002 hozzászólására (#1479) Válasz Aug 10, 2010
Az internet keresők csodákra képesek!
Bővebben: Link MUKIK
(#1487) Csukló válasza Balu002 hozzászólására (#1478) Válasz Aug 10, 2010
Ezt a kérdést még sajnos mindig nem sikerült jól átgondolni!

Segítségül elárulom: a vasúti járműveket nem a talajról hanem a sínkorona tétjétől mérjük, így minden adat ahhoz van méretezve. Ez azért van így mert többféle sín és alépítmény létezik! A sínkorona alá csak a nyomkarima lóg le!
(#1492) Balu002 válasza Csukló hozzászólására (#1486) Válasz Aug 10, 2010
Köszi! Én ezt az oldalt valahogy pont nem találtam meg. Azt viszont nem tudtam hogy honnan szokás mérni a vasúti járműveket, nos minden nap tanul valami újat az ember.
(#1496) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#1487) Válasz Aug 11, 2010
Idézet:
„a vasúti járműveket nem a talajról”
Erre ( is ) próbáltam finoman célozni. Apropó: a sín, mint olyan bekerült már a helyi lexikonba? ( Költői kérdés )
(#1504) Csukló válasza SzervízMacska hozzászólására (#1496) Válasz Aug 11, 2010
Neked is pont annyi megnézni mint nekem!
(De meg néztem és nincs benne!)
(#1529) SzervízMacska válasza Csukló hozzászólására (#1504) Válasz Aug 12, 2010
Én el is olvastam a wikipédián, de akkora a terjedelem, hogy laikusként nem merem kiválogatni belőle azt a pár mondatot, ami a legfontosabb.
Idézet:
„meg néztem és nincs benne!”
Ezért írtam, hogy költői kérdés, ugyanis előzőleg én is megnéztem... >>> Ha lenne kedves valamely vasutas Szaki pótolni a hiányt, megköszönnénk.
(#1554) Abs válasza SzervízMacska hozzászólására (#1529) Válasz Aug 13, 2010
"nem merem kiválogatni belőle azt a pár mondatot, ami a legfontosabb."

Hát ebből ne is. Pl. mi az hogy "rugalmasan alátámasztott"? Csak hogy a legkézenfekvőbbet mondjam: vasaljas pálya. Sőt, a GEO sem rugalmas...

Abs
(#1570) SzervízMacska válasza Abs hozzászólására (#1554) Válasz Aug 14, 2010
Többek között ezért is nem merem - hisz gőzöm sincs, mennyire szakszerű.
(#1574) Dorner László hozzászólása Válasz Aug 14, 2010
Kedves Kollégák! Uj érdeklődő vagyok ebben a témában (is) Belekezdtem abba hogy megpróbáljak egy müködő (közlekedni képes TT méretü MIKI elkészitésébe. Az első menetben klf. fotók és rajzok alapján arra a megállapitásra jutottam hogy a MUKI "karosszériája" eredeti alapja valamiféle vasuti zárt teherkocsi kellett legyen. Elkezdtem darabolni egy zárt tehervagont, kidolgoztam rajta az ablakokat is, lefestve természetesen még nincsen , most azzal próbélkjozom hogy találja valami átalakitható áéttételt egy nagyonkicsi motorral hogy a hajtást meg tudjam oldani. ( Pl.: N es méretű mozdony hajtómüve TT-s kerekekkel. stb. Nem tudom próbálkozot e már valaki hasonlóval. Az egyik gond a régi "lira" éramszedő, annak földön égen nem találok semmiféle rajzát méreteit, stb. Kérem ha ebben tudoktok segiteni várom a javaslatokat Tisztelettek kivánok mindenkinek kellemes munkálkodást. Dorner László
(#1582) Csukló válasza Dorner László hozzászólására (#1574) Válasz Aug 14, 2010
Ha felmész a weboldalam fotó tárába ott rengeteg MUKI-s fotót találsz!

Jelleg rajzot én sem tudok!
(#1685) Csukló hozzászólása Válasz Aug 17, 2010
Ma esti műsor!

Terv:
Fradi ksz indulás: 23:15
Bécsi út áthaladás: 00:00
Török utca áthaladás: 00:30
Moszkva tér áthaladás: 00:45
Szépilona ksz érkezés: 01:00
Szépilona indulás: 01:30
Moszkva tér áthaladás 02:00
Török utca áthaladás: 02:15
Bécsi út áthaladás: 02:30
Hidegkúti Nándor stadion áthaladás: 03:15
Éles sarok áthaladás: 03:45
Örs VJSZ 04:15
Onnan indulás Fradiba: 04:30

A műsorváltoztatás jogát fenntartom!
(#1703) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#1685) Válasz Aug 18, 2010
Reggel egy kicsit késhetnél! Mondjuk 6:00 körül az Élessarok?
(#1706) SzervízMacska válasza Frankye hozzászólására (#1703) Válasz Aug 18, 2010
Nem késtél le róla már egy kicsit?
(#1714) Frankye válasza SzervízMacska hozzászólására (#1706) Válasz Aug 19, 2010
De. Sajnos.
(#1715) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#1714) Válasz Aug 19, 2010
Fa időpontra kell késnem azt jó előre jelezd, hogy össze hozzam
(#1718) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#1715) Válasz Aug 19, 2010
OK, azt megbeszéljük!
(#2671) cs.csaby hozzászólása Válasz Okt 6, 2010
Csukló!
Ma Te dzsesszeltél egy metrós mukival a Mester utcán?

Üdv: Csaba
(#2672) Csukló válasza cs.csaby hozzászólására (#2671) Válasz Okt 6, 2010
Igen jártam ma arra egy MUKI-val de én a 7040-est vezettem!
(#2676) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#2672) Válasz Okt 7, 2010
Akkor nem Téged láttalak angolórán
(#2686) SzervízMacska hozzászólása Válasz Okt 8, 2010
Sziasztok. Én kedden 11.15-kor láttam egy furcsa mukit, mely az éles saroktól befelé haladt. Fotózni nem mertem, mert szakadt az eső. Az volt rajta a szokatlan, hogy elöl-hátul hosszú körkefékkel volt felszerelve, mint a köztisztás sepregető autók. Ha jól emlékszem, a kocsiszekrénye is kisebb volt, mint a "rendes" mukinak.
(#2687) rockersrac válasza SzervízMacska hozzászólására (#2686) Válasz Okt 8, 2010
Azt hóseprő villamosnak, vagy pedig síncsiszoló villamosnak hívják,függően attól hogy télen használják, vagy év közben máskor! (= Egyébként egy és ugyan az a két vilinger!
(#2692) Csukló válasza rockersrac hozzászólására (#2687) Válasz Okt 8, 2010
Sajnos a BKV-nak nincsen síncsiszoló villamosa!

Hógép pedig oltatási vagy egyéb céllal bármelyik évszakban mehet.
(#2693) rockersrac válasza Csukló hozzászólására (#2692) Válasz Okt 8, 2010
Akkor elnézést, rosszul mondtam!
(#2790) Taurus1047 válasza Dorner László hozzászólására (#1574) Válasz Okt 17, 2010
Hello László! Sajnos méretek nincsenek de ezt a 2 jellegrajzot találtam, remélem valamelyest segít.
Üdv.

bvv_muki.gif

muki.jpg
 
(#2800) termi válasza Taurus1047 hozzászólására (#2790) Válasz Okt 18, 2010
Hali

Itt van méretezés is.

Termi
(#3550) benc78 hozzászólása Válasz Nov 23, 2010
Sziasztok!
Egy méretes rajz a hómukiról.
Az alváz és körvonalméretek megegyeznek a Mukival.
Üdv!
B

muki.jpg
 
(#3795) Csukló hozzászólása Válasz Nov 27, 2010
Hóban

P1430886.jpg

P1430890.jpg

P1430915.jpg
 
(#3797) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3795) Válasz Nov 27, 2010
Nem azt akarod mondani, hogy ezeket ma (tegnap) készítetted?
(#3799) balatonperes válasza Frankye hozzászólására (#3797) Válasz Nov 27, 2010
Valószínű,igen, mert éjszakai műszakra volt beosztva a 'közös barátunk'!
(#3801) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#3797) Válasz Nov 27, 2010
De de!
Ma hajnalban készültek!
Pontosítok kékültek!
(#3809) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3801) Válasz Nov 27, 2010
Hűha! Pesten ennyi hó van (volt)? Nálunk alig 1-2 centi, az is szinte elolvadt már...
(#3811) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#3809) Válasz Nov 27, 2010
Jobban szerettem volna ha több muki lenne mint latyak!
(#3816) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3811) Válasz Nov 27, 2010
Tudod, úgy vagyok én a hóval, hogy aki szétszórta, az majd össze is szedi! Nem én szórtam szét, tehát nem is én fogom összeszedni! (Türelmes ember vagyok, ráérek. Nem én fogom megunni, hanem az öreg Péter, odafent...)
(#3818) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#3816) Válasz Nov 27, 2010
Nekem nem a szép hóval van bajom, hanem az utána következő latyakkal!
(#3826) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3818) Válasz Nov 28, 2010
Egyik sincs a másik nélkül, sajnos...
(#3827) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#3809) Válasz Nov 28, 2010
Előbb jöttem át Szárligeten vonattal, ott jócskán a sínfej fölött van a hó teteje még mindig. (Szárliget egy csuda hideg hely amúgy, hegyek között egy völgyben van)
(#3828) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#3827) Válasz Nov 28, 2010
Hegyek között, völgyek között zakatol a vonat...
Ja, bocsánat!
(#3829) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#3828) Válasz Nov 28, 2010
Már inkább csak sípol (kefe nélküli motorok)
(#3834) Csukló hozzászólása Válasz Nov 28, 2010
A Budapesti teher villamosok összeállításánál figyelni kel a vonzerőre, a fékezettségre és a vonat szakadás elleni védelemre!
(#3839) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3834) Válasz Nov 28, 2010
Biztos hogy a "vonzerőre" kell figyelni?!
(#3841) cs.csaby válasza Frankye hozzászólására (#3839) Válasz Nov 28, 2010
Lehet, így jobban néz ki
(#3843) Frankye válasza cs.csaby hozzászólására (#3841) Válasz Nov 28, 2010
Mondhatni: Szó szerint...
(#3846) Csukló válasza Frankye hozzászólására (#3839) Válasz Nov 28, 2010
Azért nézzük csak meg mikor kúszó váltót viszünk!
a kettő együtt 18 tonna+ a Pótkocsi 10 tonna az 28 tonna ha csak két tengely vontat akkor egy ilyen időben a legkisebb emelkedő is gond lehet!

És mivel csak annyi infónk, volt hogy sínt viszünk, így nem lehet megbecsülni a szükséges vonó erőt.
DE mivel a pótkocsi léghálózata nagy és egy muki nem bírja így nincs fékezve ezért kötelező a két gép!

Nem a látványra megyünk hanem a biztonságra!
(#3848) cs.csaby válasza Csukló hozzászólására (#3846) Válasz Nov 28, 2010
Értem én Köszi!
(#3881) Frankye válasza Csukló hozzászólására (#3846) Válasz Nov 29, 2010
Mi több, még én is értem.
Csak a "vonzerő" szó egy kicsit mást jelent, mint a "vonóerő"... Ezen poénkodtunk - persze a Te károdra - Tomi!
Bocsánat!
(#4705) Csukló hozzászólása Válasz Jan 15, 2011
Pár havas kép itt: KÉPEK
(#4708) Csukló válasza Csukló hozzászólására (#4705) Válasz Jan 16, 2011
Cseh kollégák is tudna alkotni:

nehoda_14_55...jpg
 
Lapozás       2/3    
Frissek
  2024. Ápr, 25. Csü
21:50:58
  Jelenleg 31 fő olvassa az oldalt
Hirdetés