Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Cikkek » Modellvasúti térköz-biztosítási megoldások »
Modellvasúti térköz-biztosítási megoldások
Oszd meg másokkal is ezt a Facebook-on!
Írta: Antal Miklós, idő: Jan 9, 2011, olvasva: 15052
Lapozás:

Ha egy szakaszt ellátunk dinamikus foglaltság érzékelő áramkörrel, akkor az azon közlekedő járművünket már érzékelni tudjuk, de csak a mágnessel ellátott járművet.

Ha csak a mozdonyt, mozdonyokat látjuk el mágnessel, akkor, az esetleg szétszakadt  szerelvényünknél, a kihaladó jármű „szabaddá” teszi az adott szakaszt, de a bennragadt, „maradék” kocsik téves információt szolgáltatnak nekünk, valamint a többi vezérlő áramkörök, pl. vágányút vezérlés felé.

Ezért a gyakorlatban a statikus és dinamikus foglaltság jelzés összesített információját kell feldolgoznunk és kijeleznünk.

A korábban megismert statikus és dinamikus kapcsolást kombinálhatjuk

 

Ellenállásos mérés, és idődiagramja
Nagyításhoz, klikk a képre

Lapozz...
Lapozás:
Frissek
  2024. Máj, 20. Hé
13:11:13
  Jelenleg 21 fő olvassa az oldalt
Hirdetés