Bejelentkezés
Felhasználónév:
Jelszó:
 
 
 
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Fórum témák
Fórum » Városi közlekedés modellezése
Városi közlekedés modellezése
Témaindító: Csukló, idő: Aug 12, 2010
Témakörök:

Lapozás       2/2
(#47864) Csukló hozzászólása Válasz Okt 25, 2015
Készülget

2015-10-12 1...jpg

2015-10-12 1...jpg

2015-10-12 1...jpg
 
(#47880) Fordítókorongos válasza Csukló hozzászólására (#47864) Válasz Okt 25, 2015
Szép!
Ez "Ferenc73" Feri öntvénye?
(#47882) Csukló válasza Fordítókorongos hozzászólására (#47880) Válasz Okt 25, 2015
Igen
(#47926) HOTotya válasza Csukló hozzászólására (#47864) Válasz Okt 26, 2015
DE jó!! még ablakok is vannak benne gyárilag....
(#48038) róbertke válasza Csukló hozzászólására (#5332) Válasz Nov 1, 2015
Temofeszten népes csapat társaságában láttalak, új klubot alapítottál??
(#48040) Csukló válasza róbertke hozzászólására (#48038) Válasz Nov 1, 2015
???

Én még mindig a Széchenyi Vasútmodellező Klub csapatát erősítem!
(#49858) Fordítókorongos hozzászólása Válasz Feb 21, 2016
Sziasztok!

Kirándultam kicsit a Villamos modellezésben,egy UV hajtás erejéig...
A WUMM UV gyári beépítőkeretébe illesztettem a saját hajtásomat.
A Halling forgóvázhajtás mintájára készült,rövidített tengelytávval, 23mm-ről kellett összehúzni 18mm-es tengelytávúra.
A kaszniba illesztett beépítőkeretben egy keresztléccel van rögzítve,amin el tud fordulni a hajtott forgóváz.
A Mabuchi motor felülről,a kerékcsapágy imitációk pedig alulról lettek rögzítve.
Az áramszedést,mint a c50-esnél, rozsdamentes huzallal oldottam meg,kétoldalt lettek felcsavarozva.
Így néz ki:


UV1.jpg

UV2.jpg

UV3.jpg
 
(#49859) Fordítókorongos válasza Fordítókorongos hozzászólására (#49858) Válasz Feb 21, 2016
Sajnos a kaszni nem volt nálam,ezért nem tudtam a helyére próbálni,de alátétekkel könnyedén állítható magasságban a cucc...
További képek:

UV4.jpg

UV5.jpg

UV6.jpg
 
(#49884) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#49859) Válasz Feb 24, 2016
Na sikerült idebarangolnom. Jol néz ki a konstrukcio, habár én nem vagyok hive az ilyen motorikus alvázaknak ( a Hallingnak meg a Tenshodonak sem). Konstrukcios szempontbol sokkal jobban tetszenek és jobban beváltak azok a hajtások ahol a motor valahol a 2 alváz között van a jármü padlojába épitve és onnan hajtja az alvázakat. Az sokkal laposabb kivitel igy kevésbé zavaro és mechanikailag is jobb.
Ilyen kompakt hajtást csak oda használnék, ahova mást nem lehet.
(#49893) Fordítókorongos válasza etwg hozzászólására (#49884) Válasz Feb 24, 2016
Szia!
Igen,a középmotoros,két forgóváz hajtott,kardános módszer nekem is jobban tetszik,de ide szerintem jobb ez....
Ezt a hajtást bárki be tudja tenni a gyári helyére,csak kiveszi a régit és kicseréli ezzel.
A motor is pont a kerekekre nehezedik ebben a pillekönnyű kocsiban, arról nem is beszélve, hogy így legalább a kocsi egyik felében megmaradhat a belső berendezés.
Ez egy csereszabatos hajtásnak lett kitalálva,igazított tengelytávval és kerékmérettel.
(#49894) etwg válasza Fordítókorongos hozzászólására (#49893) Válasz Feb 24, 2016
Ezért irtam az utolso mondatom.
(#56767) róbertke hozzászólása Válasz Júl 23, 2017
Még a Somogyi Feri bácsitól vettem a Láng Börzén Wumm "Bukfenc" villamost pótkocsival együtt. Sajnos egy rossz mozdulattal eltörtem az összekötő rudat. Nagyon nagy gyalázat, ha a Posch termékét használom fel?? ITT
(#56769) Csukló válasza róbertke hozzászólására (#56767) Válasz Júl 24, 2017
Én inkább ezt ajánlanám: LINK
(#56780) róbertke válasza Csukló hozzászólására (#56769) Válasz Júl 24, 2017
Köszi, ilyesmire is gondoltam...
(#57342) róbertke hozzászólása Válasz Szept 23, 2017
Japán villamos elkészítése és a hozzá illő diorámáé. ITT
Lapozás       2/2
Frissek
  2017. Okt, 22. Vas
2:56:08
  Jelenleg 3 fő olvassa az oldalt
Hirdetés